|
Så lukker Homeenter filmklub også |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-August-2016 kl. 09:59 |
||||||||||||||||||||
Så lukker endnu en af dem, som sælger film.
|
|||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Ah, filmudgaven af det gamle Pladeringen.
Jeg vidste ikke, at det stadigvæk eksisterede. Det er jo fra den tid, da man fik kuponhæftet med posten. |
|||||||||||||||||||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Det er egentlig en lidt sørgelig udvikling. Man kan diskuttere om Streaming af film, og for den sags skyld musik, har samme kvalitet som det fysiske medie. Jeg ved godt hvad jeg selv synes. Og har jeg ret, så prioritere folk nemheden frem for kvaliteten. Sådan er udviklingen jo i hele samfundet.
|
|||||||||||||||||||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||||||||||||||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Jeg ser da en del streaming, men så længe at der ikke er HD lyd på det, så køber jeg stadig de film og serier, som jeg ved, at jeg vil se flere gange. For mig, er lyden en stor del af oplevelsen.
|
|||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||||||
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Jeg tror du har ret. Flertallet vælger indhold og nemhed fremfor kvalitet - se bare på hvor mange der "nøjes" med fjernsynets lyd.
Personligt vil jeg helst se filmene fra Blu Ray med surround lyd og HD billedkvalitet, ligesom jeg foretrækker CD'en på anlægget. MEN jeg ved også godt at jeg er i mindretal i samfundet...
|
|||||||||||||||||||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Mange nøjes også med kun at streame serier fra HBO eller Netflix.
Dette er også synd, da mange af disse serier har en ringe indhold/kvalitet.
|
|||||||||||||||||||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Som i 4K OG HDR på flere nyere tv-serier på Netflix?
|
|||||||||||||||||||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||||||||||||||||||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Netflix er dejligt nemt, og så hopper den selv viderer til næste afsnit, ikke noget med af rejse sig for af skifte skive :D
Dovenheden længe leve |
|||||||||||||||||||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||||||||||||||||||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Nu tænkte jeg mere i indholdsmæssig kvalitet. For mig bliver livet mere kedeligt af, at man kun ser Netflix serier.
|
|||||||||||||||||||||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Jeg gider ikke betale 150-200 kr. for en film, som jeg kun ser én gang.
Der er streaming smart for jeg kan se flere film til de samme penge, men er der så en film, der skiller sig ud, bliver den købt på BD (til sin tid UHD BD). På samme måde med musik. |
|||||||||||||||||||||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||||||||||||||||||||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Middelmådigheden længe leve!
Så længe du har den mulighed. Streaming entusiasterne ser ikke ud til at begribe, at de to ting ikke kan koeksistere. De jubler, når en forhandler af fysiske medier går under, uden at tænke på, hvad de rent faktisk mister. |
|||||||||||||||||||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||||||||||||||||||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Jeg har selv samme opførsel, men jeg frygter om det er holdbart i længden. Hvis mængden inden længe kun vælger streaming, så udkommer de bedste film måske ikke længere i høj kvaitet på fysisk medie |
|||||||||||||||||||||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|||||||||||||||||||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |