|
Overvejer Oled, hvordan ser Yousee tv ud på det? |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Januar-2017 kl. 11:21 |
Hej
Som overskriften siger overvejer jeg meget kraftigt et 65B6, men da vi ser en del kabel-tv fra Yousee, så er jeg selvfølgelig interesseret i hvordan det står på sådan en bandit. Kan i hjælpe?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har her i weekenden købt et 55" B6 og får ligeledes yousee via COAX. Jeg synes at det står rigtig fint, selv TV2 NEWS nyhedsbaren i bunden ser godt ud
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad os lige få noget på det rene: På et godt TV vil alle typer kilder se godt ud.
Der findes ikke TV der er gode til fodbold men dårlige til film, eller omvendt. Hvis det er dårligt til det ene er det også dårligt til det andet. |
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, men rimelig relevant når jeg ser mest kabel-tv.
Tror jeg må teste det ordentligt i weekenden, på flere forskellige kilder.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er ikke relevant fordi du ser tv fra en bestemt kilde. Det bedste tv er bedst til alle kilder.
|
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det troede jeg.
|
|
|
|
PPD77
Super bruger Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil anbefale selv at gå ud at kigge på den i Hifi Klubben. Jeg har stået og zappet igennem tv kanalerne og ingen tvivl at det er et rigtigt fint tv på mange områder, men har også en fornemmelse af at det er en smule følsomt overfor hvad man fodrer den med. Det var i hvert fald ikke alle kanaler jeg var lige overbevist omkring. Og her snakker vi HD kanalerne, for de få SD kanaler vi har tilbage var temmelig skidte.
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men ville de ikke være lige så skidte, med samme signal, på andre TV?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
PPD77
Super bruger Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nope...hvis vi tager worst case eksemplet...TV3 Puls. Den står nogenlunde på mit nuværende Sony LCD fra 2014, men på LG'en var den total blurry. Og det var med samme tv udbyder som jeg har derhjemme, så der er\var ikke nogen forskel på den front.
Generalt synes jeg faktisk 4K tv'ene for 2016 kæmper lidt med opskaleringen af HD til 4K.
|
|
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, tak for info. Jeg tager en runde i weekenden og må tjekke de forskellige signaler. Jeg er dog i tvivl om jeg kan se alm. tv i Elgiganten.
|
|
|
|
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk lige at stille dig i samme afstand fra tv'et som du har hjemme i stuen. De fleste tv-kanaler se ikke ret godt ud på en 55"/65" skærm på 1 meters afstand.
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
PPD77
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke se tv-signal i Elgiganten...ikke i de Gigant butikker jeg har været i i hvert fald. Tag i Hifi klubben der kan du se tv-signal.
Og vil lige understrege at jeg ikke prøver på at køre nogen skræmmekampagne LG's eller de andre producenters 2016 tv. Det er udelukkende bare mine egne indtryk. Jeg er\var faktisk klar til at købe et 2016 tv, men vurderet udfra hvad jeg har set so far så er jeg ikke helt overbevist om billedkvaliteten på tv kanalerne. Om det er indstillinger....upscaling eller noget helt tredje ved jeg ikke, men jeg har simpelthen bare ikke været overbevist i forhold til mit nuværende Sony 2014 LCD tv.
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |