|
Køb af Oppo på tur i London |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2017 kl. 17:43 |
|
Hej
Jeg skal et smut til London om 14 dage og planlægger at købe en Oppo UDP-205 afspiller derover. Nogen gode fif såsom. Kan jeg forvente at kunne få noget rabat? Gode ideer til hvordan den bedst overlever flyveturen hjem? Anbefaling af butik? EVT. andet jeg absolut BØR se. Det er i forbindelse med arbejde og jeg flyver med BA, så jeg må slæbe kuffert med. Redigeret af thxtex - 02-Juni-2017 kl. 17:46 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har købt Oppo flere gange i UK. Omkring rabat, spørg dig frem. Oppo er så fornem til at emballere deres produkter så det skulle ikke give problemer. Selv ville jeg nu nok tage den i kufferten eller om muligt som håndbagage. Der er millioner ting at se i en af verdens skønneste byer - afhænger af interesser
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Hvorfor bestiller du ikke på amazon.uk?
Jeg ved godt der kommer fragt oveni. Men så slipper du for bøvlet og kan nyde London i stedet for at fare rundt. Alternativt kan du bestille den til en addresse i London. Det hotel du skal bo på eller det firma du skal besøge. Det Skal selvfølgelig lige aftales først med hotel eller firma. |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
|
Men hvis man køber den i England, følger der så en dansk netledning med? Den engelske netledning har jo et andet stik
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
|
Så klipper man det engelske klodsede stik af og monterer et nyt dansk i stedet.
Klaus |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Hvad med strøm? Kører de også med 230 volt i England? Eller finder apparaturet selv ud af at skifte til den korrekte volt?
|
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
@Mufti: Amazon sender ikke Oppo til Danmark - har tjekket. Det virker som om at Oppo har pålagt forhandlere at henvise til lokale forhandlere og ikke sender til andre lande. Nogle små forhandlere sender dog alligevel når man kigge på 'Where to buy' på Oppo's hjemmeside. Det var en mulighed at bestille den til hotellet. Men som jeg kan se det er der 7 butikker der fører Oppo inden for gå afstand i forhold til hvor jeg skal være. Jeg tænker dog på at skrive en e-mail til butikken og forhøre mig. Redigeret af thxtex - 03-Juni-2017 kl. 10:29 |
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
|
Hvad koster den i UK?
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
|
Lige under 12k i forhold til 14,5k her i landet.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
|
I Daniel kørte vi oprindeligt med 220 volt og England med 240 volt. Så harmoniserede EU det hele til 230, med med så vide tolerancer at både 220 og 240 var idenfor tolerancerne. I dag har vi de fleste steder 230 volt i Danmark. Apparater som oppo'en har som regel en switchmode strømforsyning, der fungere mellem 95 og 275 volt, ved både 50 og 60 hz. Dermed behøves man kun en model til hele verden. Klaus |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Strømledningen er sgu da det mindste problem at skifte ud. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Lige præcis! Hver gang jeg har købt apparater i UK har der fulgt et kabel med dansk stik med. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |