|
Problem med Oled |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Marts-2018 kl. 14:34 |
Hej,
Jeg købte for nogle uger siden et LG c7 65" som erstatning for mit Samsung 75" ju7005. Problemet er jeg er begyndt at se alle mulige film og serie, selv om jeg har set dem før, men nyder billedet meget mere nu, og derved bruger jeg en del tid foran OLED'et. Hvordan håndtere I andre det og går det over? |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Retuner det, der er tale om en billedfejl
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte et hav af BD 4K og HDR titler til mit Sony ZD9 bagbelyste lcd, men sagde til mig selv, alle disse film skal gemmes til jeg får et Oled. Så nu kan jeg ikke rives væk fra mit tv, jeg sidder hver dag og nyder et helt eminent billede. Jeg ved ikke om det er normalt, for sådan sad jeg ikke før. Der kunne jeg blive irriteret over, at spotte fejlbelysning og kontrast udvaskning, til trods for, at ZD9 er absolut tophylde lcd. Nu sidder jeg bare og smiler, har jeg aldrig gjort før når jeg så tv.
Det glemte jeg i første omgang, mit 65ZD9 blev udskiftet med et 65A1 Oled. Redigeret af JeTex - 01-Marts-2018 kl. 14:51 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare et spm om at sætte nogle gamle DVD'ere på i stedet? - eller måske finde en eller anden måde at få nogle vhs'ere på skærmen?
Så går det nok over lige så stille. Bare husk at afhængighed nogle gange kræver en kold tyrker.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det går over om 2 år og 2 dg. Jeg har endnu tilgode at høre om et LG TV der blir ældre
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige netop Jetex :)
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
claus_jac: Jeg ser nu skal en del SD kanaler, og det er nu også meget bedre :)
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
Kampus, ha ha , ja måske, nyt nyt nyt.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
jamen så må du sg gå all-in og finde de gamle VHS'er frem!
|
|
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næ det går ikke over - det aftager da lidt. Men så kommer der lige en ny titel og så er det store smil fremme - på 14 mdr, men lad os da se hvad der sker om måneder så ift kampus’s teori.
I såfald har jeg været gladere og uden problemer (til mit behov) i de 2 år. Det er mere end jeg kan sige om de Samsung, Panasonic og thomson lcd skærme jeg har haft. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ha ha, hvor er I nemme. Det nye legetøj er altid det bedste - ind til der kommer noget nyt og bedre. Nyd det mens I kan
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |