|
Google Nest Hub: |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2019 kl. 15:20 |
Har fået Google Nest Hub ind ad døren og førstehåndsindtrykket er rigtig godt. Er overrasket over hvor lille og elegant den er. Så snart man starter den op opdaterer den, så den understøtter Dansk. Hvis der er noget jeg kan prøve eller andet, kan i lige sige til.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad bruger man den til ?
Tænker at svaret kommer fra smartphone, sonos kan også. Har man brug for skærmen ? Kunne godt bruge nogle indput |
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er som en slags Google Home bare med skærm og et skræddersyet OS til skærmbrug.
Skærmen er rigtig smart, da man kan sige til den at den skal finde en opskrift, afspille en video på skærmen, styre dine Hue Pærer, jeg bruger den også til Tado, til billedramme og meget andet som jeg ikke har prøvet endnu:) Jeg blev også tilmeldt noget Duo opkald, det skal jeg lige have testet noget mere. Redigeret af Bjur - 22-Maj-2019 kl. 16:01 |
|
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super fed enhed. Jeg skal også have en.
Der er dog først salgsstart i DK d. 28. maj. Hvordan har du fået den så tidligt? Hvor har du bestilt? Bruger du den også til at styre dit lyd derhjemme? (Sonos, chromecast, el. lign.) Fed tråd i øvrigt. Godt initiativ.
Redigeret af AndreasP - 22-Maj-2019 kl. 17:33 |
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den er ret lækker. Har købt i USA og har købt en ekstra som ikke er taget i brug endnu. Ja, chromecast skal den også styre men Sonos er ikke kommet med GA på Dansk endnu, så det kan den vidst ikke.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos kan sagtens køre GA på dansk
Man skal bare først lige skifte land til USA. Og så tilbage igen. Så kører det. Men GA kan ingen danske tjenester Men svare på alt muligt samt styre HUE, Harmony remote og lidt basalt Sonos
|
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Sk.de godt. Behøvede ikke engang at skifte tilbage, de sagde ellers det først kom til efteråret. Det kører bare:) Så skal jeg bare have Nest til at spille sammen med Sonos og Google Home.
|
|
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1418 |
Funktioner
Tak(0)
|
skær lige ud i pap hvordan i fik Sonos til at virke , fordi min siger også det ikke er klar endnu , er rigtig glad for min og lidt cool man kan sige hey google start roomba 😉
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
log ind på Sonos konto
Tilføj GA Den virker på dansk Skift land tilbage og alle danske tjenester virker. Der skal også oprettes en GA konto samt app
|
|
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1418 |
Funktioner
Tak(0)
|
løst
Redigeret af ekelund - 22-Maj-2019 kl. 22:43 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
acidman
Super bruger Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen danske tjenester - mener du dermed også Spotify? Ved du i øvrigt om man kan styre Sonos PLAY:1, 3 og 5 udelukkende med Google Home?
|
|
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet med Youtube Music og det virker fint på Dansk.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |