|
Reklamation over Sony Bravia KD-65XE8505? |
Besvar |
Forfatter | |
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-August-2019 kl. 17:34 |
Jeg har et Sony Bravia KD-65XE8505. Jeg har aldrig været tilfreds med hvordan styresystemet Android opfører sig - det falder i hvert fald ikke i min smag.
Efter seneste opdatering af TV'et er det nu begyndt at genstarte af sig selv. Når jeg tænder det slukker det nogle gange helt (som hvis strømmen har været taget fra), og så skal styresystemet boote helt op fra start. Jeg overvejer at reklamere over det, da det så må være fejlbehæftet. Hvad tænker I?
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt klart hvis der stadig reklamationsret. Jeg ville være stjerne tosset over så ringe kvalitet.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |