|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
tj65 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 18:37 |
|
Skal bruge et 32" til alm. kiggeri samt dvd. Hvis valget skal fortages efter bedste billed, hvilket vil du så anbefale af flg: Samsung M71 sony KDL v2000 Toshiba WL 66 på forhånd tak mvh Toni Redigeret af tj65 - 08-Oktober-2006 kl. 20:08 |
||
tj65
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Hvad har du at kigge på nu?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvis du for nuværende har et CRT, så behold det, eller køb et Plasma det er bedre end LCD. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
tj65 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Havde fornylig samsung 32" r51 men så kom der en tyv forbi så nu kigger vi på et lille 21" crt Redigeret af tj65 - 08-Oktober-2006 kl. 19:41 |
||
tj65
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Det er altså ikke ubestridt korrekt at plasma er bedre end LCD, man skal bare kigge på de gode LCD'ere. |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Mht Toshiba er det nok WL66 du tænker på...eller måske den nye WL68. WL66 er væsentlig billigere end de to andre så alene der kan der ligge en ledetråd. Men du bliver nød til at træffe dit eget valg ved at gå ud og kigge på de nævnte modeller. I dette forum sidder nogle personer som vil gøre alt for at skræmme folk væk fra LCD TV. Ingen nævnt ingen glemt
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Brian, er der forskel(hvilken) på model 70BU og 70SU? |
||
tj65
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
#tj65 er et 37" plasma et muligt alternativ, eller har du besluttet at det skal være 32" LCD ? Ikke fordi jeg vil overbevise dig om at købe plasma istedet, men for at komme trådens sandsynlige udvikling i forkøbet.
Redigeret af spawn - 08-Oktober-2006 kl. 20:23 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
vil ikke udelukke 37" plasma Redigeret af tj65 - 08-Oktober-2006 kl. 20:34 |
||
tj65
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Så er det Panasonic TH37PV60 du skal kigge på. Uden den store tvivl det
bedste du får i prisklassen (langt bedre end ethvert LCD TV). Prisen er
nu lige under 12k hos f.eks. Tape Connection.
![]()
Det' desværre ikke sandt... LCD kan være bedre afhængig af brug (masser af windåse desktop arbejde, f.eks.), men vil du have godt billede på TV, DVD, HD-DVD og PS3 er et plasma TV ubestridt bedre, eftersom det er den af de to typer TV der kan komme tættest på den korrekte gengivelse af et billede. Redigeret af Naiera - 08-Oktober-2006 kl. 21:42 |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
LOL |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
|
En del af dem der købte det store dyre dyre Philips på FK her for et par måneder siden har fortrudt og er gået over til Pioneer plasma.
Det er der nok en grund til. Det eneste jeg kan sige er, gå i butikkerne og kig. Bor du i nærheden af Tape Connection såg kig ind i butikken, der har de både LCD og plasma, alle sat op så de yder deres bedste. Jeg så selv på LCD vs. plasma da jeg skulle vælge nyt TV. I den forbindelse så jeg et Samsung LCD ved siden af et Panasonic plasma. Samsungen var vel og mærke dyrere end Pana'en og der var ingen tvivl for mig, der var plasma vejen frem. Designet på Samsungen var dog efter min mening langt bedre. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |