|
Kan ikke afspille YouTube på Apple TV |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2020 kl. 08:11 |
Jeg kan ikke længere afspiller videoer på mit Apple TV gen. 4. Alt er opdateret og jeg har også slettet YouTube appen og installeret den igen. Har også nulstillet mit Apple TV. Hvis jeg tage strøm stikket ud af Apple TV i ca. 30 sekunder, kan jeg være heldig og kan afspiller videoer på YouTube igen. Men det er kun ind til jeg slukker på mit Apple TV eller vælge og se TV2 i en periode og derefter og vende tilbage til YouTube igen, så er den gal igen. Andre som oplever det samme?
|
|
Morten
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen problemmer her med YouTube på mit ATV4.
Hvordan oplever du problemmet? Crasher app'en, eller vil den bare ikke starte en valgt video? Kan du afspille YouTube med andre enheder på samme netværk?
|
|
Mvh Jesper
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se ved hæftet billede. Sådanne ser skærmen ud når jeg forsøger og sætte en video igang.
Har ingen problemer med at afspille YouTube på netværket. YouTube virker fint fra andre computere i husstanden. |
|
Morten
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har DR TV appen, så prøv at slette den, og installere den igen.
Den har en fejl så den efterhånden fylder al hukommelsen på Apple tv. Det går ud over andre apps.
Redigeret af Brixen - 17-December-2020 kl. 14:30 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hjælper ikke.
|
|
Morten
|
|
Flores
Ny bruger Oprettet: 23-December-2020 Sted: Kjul Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problemer, og får også vist det samme fejlbillede. Det har stået på i en måneds tid.
Nu er jeg så heldig at have en ekstra Apple tv på min 1. sal. Her er der ingen problemer. Så jeg kan med 99,9% sikkerhed sige at fejlen ligger i dit Apple tv. jeg har selvfølgelig prøvet at bytte dem, men fejlen følger med. Jeg har prøvet med en ny ip-adresse uden virkning. Næste skridt må vel være at kontakte "Apple"
|
|
Flores
Ny bruger Oprettet: 23-December-2020 Sted: Kjul Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(1)
|
Har netop været i kontakt med Apple Support.
Vi har gået det hele igennem uden at finde en løsning. Næste skridt er at kontakte Youtube support.(Mellem jul og nytår) Hvis de siger OK fra dem, vender jeg tilbage til Apple support. Jeg har fået et sagsnummer fra Apple. |
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar og rart at vide jeg ikke er den eneste som har problemet. Hvilken adresser kontakter du henv. Apple og YouTube på? |
|
Morten
|
|
Flores
Ny bruger Oprettet: 23-December-2020 Sted: Kjul Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple support tlf. 80249625. God behandling. Vi prøvede alt, hvilket han bekræftede, men desværre uden løsning. Supporteren ville gerne at jeg kontaktede Google Support tlf. 33702600. Hvis de melde ok fra deres side kunne jeg kontakte Apple Support igen med det medsendte sagsnummer.
I Google support kommer jeg igennem flere sluser. De henviser til support på der homepage. Måske du kunne prøve på Google Lige nu kl. 10:40 virker det hele igen. Måske også hos dig?
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen. Det virker ikke hos mig lige nu, men har også oplevet perioder i går hvor det virkede. Det virker som vinden blæser :) Mht. Google har jeg anmeldt problemet via nettet for 2 uger siden og deres support hjemmeside omhandler ikke problemet med Apple TV. Har også prøvet på Apple Forum men får igen feedback der. Jeg prøver og ringe til Apple nu tror fejlen ligger i Apple TV'et siden du ikke har problemer med dit andet Apple TV :)
|
|
Morten
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har talt med Apple support. Han sagde jeg skulle nulstille Apple TV igennem min computer via iTunes. Han sagde jeg skulle bruge HDMI kabler til at gøre det med, men det virker ikke. Jeg kan så læse via Apple Support forum at det er med et USB-C-kabel man skal bruge. Sådanne et kabel har jeg ikke lige. Se link her. https://support.apple.com/da-dk/guide/tv/atvbf9db0a52/tvos
|
|
Morten
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
OPDATERING: Jeg har prøvet og opdatere Apple TV igennem min computer, som Apple Support anbefale. Det hjælpe så heller ikke Det virker som om at Apple TV ikke vil smide tidligere opdateringer væk, men hente tidligere opdateringer ind igen. For når jeg nulstiller mit Apple TV gendanner Apple TV min tidligere version, hvilket jo er underligt
|
|
Morten
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |