|
Hvilken service bruger i til musik streaming |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2021 kl. 13:10 |
||
Jeg bruger idag Telmore Play. Da det er en del af mit mobilabonnement.
Jeg er dog ikke helt tilfreds med musik biblioteket, da der mangler noget af det musik, som jeg gerne vil høre. Samtidig var det planen at jeg skulle rippe alle mine Cd'er til FLAC også streame dem lokalt. Men det nye CD drev, som jeg har købt, fungerer ikke ordentligt til formålet, og værst af alt, så har jeg åbenbart mistet halvdelen af mine Cd'er sidst jeg flyttede 😟 Så nu bliver det nok 100 % online streaming fremover. Jeg vil enten abonnére på Spotify eller Tidal premium. Jeg kan jo prøve begge i en mdr. Men hvordan tester i normalt forskel på kvaliteten. I de fleste tilfælde vil jeg nok ikke kunne høre forskel. Men læser flere steder at tidal er bedre. Men der burde vel ikke være så meget forskel på Ogg vorbis og AAC. De skriver begge steder at det er 320 kb/s, hvilket virker underligt da Ogg som standard er variabel bitrate. Og det er AAC vel også for det meste.
|
|||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej
For tiden bruger jeg Tidal Hifi hjemme. Men deres måde at vise album jeg har gemt er ikke hel optimal efter min mening. Ud over det har jeg også Apple Music som hele familien har. Jeg overvejer at give Deezer et skud da de også har et Hifi abonnement hvor kvaliteten må forventes at være noget højere end på Spotify og Apple Music o.l.
|
|||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja jeg må vel bare prøve at sammenligne lidt forskellige sange.
Og selvfølgelig søge om de sange jeg skal bruge er der.
|
|||
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hvilke sange/kunstner mangler du. Kan søge på TIDAL for dig?
|
|||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du kan finde det fremragende album “Harvest” med Mr. Niel Young er du mere end dygtig. Stor var min skuffelse da det ikke er at finde på tidal. Heldigvis har jeg det på vinyl. 👍🏻😀
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pede8000_ Neil Young albums før 1982 blev fjernet fra Tidal 3.januar 2021 . Rygterne siger det er N. Youngs kamp mod den dårligere lydkvalitet, som MQA kompessionen afstedkommer.
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ha ha,sejt! Vil det sige at han er at finde på andre tjenester?
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det album er på Apple.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Pede8000
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for info. Jeg er glad for min LP, der i øvrigt er en DDR udgave!
|
|||
|
|||
-claus-
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak Jeg kan ikke huske dem alle. Men det drejer sig i hverf fald om "Storm" med Heather Nova og "Friends" med White Lies. Der er også udkommet et 3 cd's udgave af Pink Floyd's the wall, hvor cd 3 ikke er at finde på Tellmore. |
|||
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Storm og Friends er i hvert fald på tyrkisk Tidal.
|
|||
-claus-
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak
Det virker også underligt, at de ikke er på telmore, når de forrige og efterfølgende albums er der.
|
|||
|||
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |