|
Elendig kvalitet på F1 fra 3+ yousee web |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
akneboy
Super bruger Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2022 kl. 22:47 |
Har et virkeligt spøjst problem. Yousee web TV. Er elendigt på appletv. Men på LG yousee app. Står det snor lige. Hvad sker der. Det var det samme i sidste uge med F1. På tv3+
|
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er begge enheder koblet på internettet via kabel?
|
|
akneboy
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Men det er kun på 3+ kvaliteten er forfærdelig. Og kun på appletv. På googletv i køkkenet er det fint. Og på LG Yousee app. På tv er det fint.
|
|
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og jeg har konstateret det samme her søndag kl. 17. F1 på ATV vises i dårlig kvalitet, mens det står skarpt på mit Android TV.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
akneboy
Funktioner
Tak(0)
|
Godt. Så er det ikke mig der er skør. I samme sekund det er F1. Er det elendig kvalitet. På Appletv. Det er sku da spøjst. Der må være en årsag. Ell. En løsning.
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min mor havde det samme problem med en apple tv (dog ikke med formel 1) elendig kvalitet på nogle udsendelser, men perfekt med Chromecast, så det bruger hun nu i stedet.
|
|
akneboy
Funktioner
Tak(0)
|
Det er helt skørt. Alle kanaler er helt perfekte. Pånær 3+ men kun når der er F1. Det er da mystisk.
|
|
MadsAG
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2022 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
F1 har også været helt elendigt her denne weekend på Yousee TV. Både Apple TV og min iPhone har været ramt.
Jeg ser ikke andre flow kanaler, så kan kun give min oplevelse med F1 på TV3 plus.
Redigeret af MadsAG - 19-Juni-2022 kl. 22:23 |
|
akneboy
Funktioner
Tak(0)
|
Alle apple enheder fejler på kvaliteten for 2. Uge i træk. Men KUN ved F1 og kun på 3+. Det er intet på tv3 sport.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Formel 1 sendes i op til 4K på Apple TV 4K – men ikke de andre enheder nævnt her. Det betyder i praksis, at selv det HD-signal, der når ud til Apple TV 4K, er enkodet anderledes.
akneboy: Er Apple TV 4K opsat til 4K 50Hz SDR under videoindstillinger? Hvis ikke, hvad står den så på nu? PS: Og hvad er match-funktionerne sat til på Apple TV?
Redigeret af Rasmus Larsen - 20-Juni-2022 kl. 07:35 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
Begge “match”-valg står til “Fra”.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Match skal slåes til... |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |