|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Film_lover ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 09-November-2006 kl. 14:52 |
|
Har nu sparet op i 100år og har endelig fået pungen fyldt godt nok op til at jeg kan tillade mig at købe et tv |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Uha synes det er et svært valg. Ingen tvivl om at det er 3 gode TV. Philipsen har en del flere smarte funktioner og er nok også bedste TV i 32". Har du været ude og se de 3 modeller. Personligt ville jeg selv fravælge panasonic pga af dens design. Angående Samsung så er det en gammel model du ser på- M61 og M71 er nyere. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
du springer jo en del i tv størrelse Men jeg havde nok valgt Panasonic og det er mest pga den er/fås i 42'' Og laver et lækkert billede hvor meget har du sparet op til tv ? Har du egen antenne eller kabeltv ? Mvh Hans |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Hvis du er film lover, så er 42PV60 / 50PV60 det rigtige. Har du penge og plads så er 50" klart værd at overveje. Har selv 50PX600.
Læs denne review hvis du er i tvivl, får 98/100 på value. http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/panasonic -th42px600u-review.html |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Har du ikke en ordentligt anmeldelse af Panasonic. www.plasmatvbuyingguide.com er jo ikke den mest troværdige der findes. Bemærk hvem deres hovedsponsor er.... |
||
![]() |
||
GodfatherJay ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
har de ca. 15.000 får billedet fra TDC har sådan en selector dims ![]() |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Det er efter min mening den site der er mest professionel, har mange gode artikler om diverse emner vedr. fladskærme. Det er den eneste site der gør sig ulejlighed at ISF kalibere skærmen inden de går igang ( hvis I har en anden site der også gør det, så post lige et link ). Når man læser deres andre reviews, synes jeg de er fair og neutrale. Oplever det samme på min PV600 hjemme i stuen, det er jo absolut en fordel når man bagefter skal efterrationalisere sit køb ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
En god tommelfingerregel er, hvis du overvejer en 37" så vælg 42", hvis du overvejer en 42" så vælg 50". Så er du advaret ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Du skal helt sikkert vælge Panasonic, i 42 tommer! Du vil ikke fortryde det et sekund når du har vænnet dig til det (og det tager ikke lang tid før dit gamle 28 eller 32" ser temmelig lille ud ![]()
Jeg synes ikke man kan kalde det et kompromis-TV. Det giver langt bedre billedkvalitet end de LCD TV du også har kigget på, så alene dét gør det jo, IMO, til top-kandidaten. Det er ikke så godt som Pioneers nye, men de koster jo altså også en del mere. Desuden er der masser af tilslutningsmuligheder. Hvis Pioneers 42" er de bedste 42" på markedet, og Panasonics er bedre end de andre, så må Panasonic jo nærmest være næst-bedst ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Jeg overvejede længe 42" og købte 42". Det fortryder jeg ikke. Hverken plads eller budget var til 50", så præcis hvorfor jeg skulle vælge 50" ved jeg ikke lige... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu var det ikke rettet mod ufejlbarlige læsere ![]() |
||
![]() |
||
GodfatherJay ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
så hvis (når) jeg nuppe en Panasonic TH 42 PV 60 EH fra fx TC, så vil jeg ikke fortryde det om 2måneder ?
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |