recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sortering af indlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSortering af indlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbauer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-April-2007
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Sortering af indlæg
    Sendt: 06-April-2007 kl. 16:40

Det ville være meget praktisk at vende sorteringen af diverse emner, således at sidste indlæg altid står øverst i listen, og ikke som nu nederst på sidste side, som man så skal bladre til hver gang man vil tjekke, om der er nyt indlæg vedrørende det pågældende emne.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 16:54

Det er dertil man bruger e-mail underretningen.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Silent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 14:37

Hej adm.

Jeg er sprit ny i det her forum, så jeg har desværre ikke været med da mange af trådene startede.

Jeg savner en opdeling under gruppen tv-apparater, så de blev delt i de forskellige producenter, det vil, jeg synes, gøre det nemmere. For så kan man gå ind under en specifik producent, nå man nu ønskede information om et bestemt type TV

Redigeret af Silent - 08-Juni-2007 kl. 14:46
Silent
Expect more
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 05:19
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det sys jeg ikke er en mulighed. Vil gerne holde min e-mail nogenlunde ren, når der i forvejen florere så meget spam & nyhedsbreve, så ser jeg ikke nogen grund til at skulle få yderligere 5-10 mails om dagen.
Er sikker på jeg ikke er den eneste der har det sådan.

En anden ting er så at man bare kan trykke på den lille pil helt ovre i højre side hvor der står hvem der har skrevet sidste indlæg i tråden, så ryger man automatisk til sidste post.

Redigeret af hyldig87 - 18-Juni-2007 kl. 05:20
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Oktober-2004
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af kbauer kbauer skrev:

Det ville være meget praktisk at vende sorteringen af diverse emner, således at sidste indlæg altid står øverst i listen, og ikke som nu nederst på sidste side, som man så skal bladre til hver gang man vil tjekke, om der er nyt indlæg vedrørende det pågældende emne.

Jeg mener det er en god ide at læse hvad andre har skrevet inden du læser det nyeste så svarer man ikke noget der redan er svaret. Det kan endda vare problem på tråder med flere sider. For mig er det i hvert fald mere naturligt at begynde læse oppe på siden og bladre ned.

Leif

Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Point: 529
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2007 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jeg ville gerne at "paging" kunne fjernes, så man bare fik alle posts i en lang liste, det er dælme træls at ville skimme/lede i en tråd med 9 siders posts....

Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2007 kl. 15:01
Hvis vi skulle vise et emne med 9 siders post på samme side, så ville denne side tage en del længere tid at blivet loadet ind.

Med sider, så tager det kortere tid at lode, og du vil så kunne komme igang med at læse med det samme. Istedet for at skulle klikke på et emne, og så vente 3 min før der kom noget frem.

Jeg vil som bruger til en hver tid vælge at få sider på, det andet bliver man træt af at vente på.
Søren
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Point: 529
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2007 kl. 07:55

Oprindeligt skrevet af sslarsen sslarsen skrev:

Hvis vi skulle vise et emne med 9 siders post på samme side, så ville denne side tage en del længere tid at blivet loadet ind.

Med sider, så tager det kortere tid at lode, og du vil så kunne komme igang med at læse med det samme. Istedet for at skulle klikke på et emne, og så vente 3 min før der kom noget frem.

Jeg vil som bruger til en hver tid vælge at få sider på, det andet bliver man træt af at vente på.

Du har til dels ret, men bruger man flushing til browseren ( Response.Flush ) skulle det gerne komme hurtigt. Det kunne jo være en valgmulighed for os der gerne vil benytte os af det

Det kan godt være jeg kan komme igang med at læse hurtigere, men at skimme 9 sider med "næste side", "næste side" tager laaaaannnngggg tid - og man kan heller ikke lige bruge browserens søge funktion til at søge i alle emner ( og ja, jeg kender godt Søg i Forum funktionen, den virker bare ikke altid lige på samme måde, og bruger man den ryger man jo væk fra det topic man står i )

Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2007 kl. 09:39
Ja, response.flush kan måske bruges. Men alligevel, så vil det også give mere load på vores server hvis der er mange der bruger denne funktion hele tiden.

Evt kunne en løsning også være at kunne vælge antal posts i et topic. (10, 20, 50) Det burde også kunne bruges.

Jeg er enig i dig med søgningen. Har tit søgt efter noget, og så kommer der et eller flere emne med 20 sider, som man så skal kigge igennem for at finde det man søgte efter.

Jeg tænker over det.
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu