|
Xbox 360 Elite - anmeldt |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Emne: Xbox 360 Elite - anmeldt Sendt: 29-April-2007 kl. 20:21 |
||
Då er den første review kommet af den nye Xbox 360 Elite. http://reviews.cnet.com/Microsoft_Xbox_360_Elite/4505-6464_7 -32390552.html Det ærger mig at den ikke perfomer bedre end den gør. Jeg er i markedet for en next gen konsol. Mine venner har både Xbox360 og PS3 og jeg må sige at en PS3 tiltalter mig (stille, lækkert layout/design). Men da jeg er MS fan og synes Xbox'en opfylder de krav jeg har (online delen, venner har en så vi kan game online) var jeg fyr og flamme da den nye Elite dukkede op, men den ser ud til at skuffe på de punkter hvor den nuværende stinker bla. mht. larm. Suk. |
|||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 20:43 | ||
Tja ...... den kan vel ikke performe bedre end den nuværende. Som jeg har forstået det er forskellen en større hdd og hdmi. Alt andet (ink støj ) er uforandret. |
|||
Ally
Bruger Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 20:50 | ||
Nu har MS, mig bekendt, aldrig lovet at Eliten skulle rette op på de punkter, som anmeldelsen kritiserer den oprindelige model for. Så den 'performer' nøjagtigt som den gamle, hvilket har været MS' intention fra start af... blot med den forskel, at den er født med 120GB harddisk og HDMI udgang.
Men jeg kan varmt anbefale Xbox 360. Har haft en siden de første dukkede op i butikkerne. Jeg har godtnok fået min ombyttet 2 gange p.g.a. hardwarefejl, men det er sket uden problemer, og jeg har fået en sprit ny hver gang. Jeg synes, støjen er voldsomt opreklameret. Jo, DVD-drevet støjer når det kører... men når man er ved at skyde en masse monstre i Gears of War og kuglerne fyger ud af surroundsystemet, så glemmer man alt om det lynhurtigt. Jeg lægger ikke mærke til støjen når jeg spiller. |
|||
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 20:59 | ||
Det gjorde jeg, på begge de konsoller jeg havde, er glad for at min PS3 ikke tilnærmelsesvis nærmer sig det, jeg havde min brors xbox ovre idag for at lave en sammenligning ved siden af min PS3, kæft der var forskel. Forstår ikke nogle kan holde til det. |
|||
Susperia
Guld medlem Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 21:01 | ||
Nu var det min plan at købe en xbox og et hd drev i næste uge, Men det kan da vidst ikke betale sig når den nye kommer. Er der nogen som ved hvornår den skulle komme til danmark og hvad den ca kommer til at koste?
|
|||
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 21:03 | ||
Tror ikke den i første omgang er planlagt at udkomme i DK. |
|||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 22:15 | ||
Jo da - men vi får den bare ikke i sort. @ Susperia: jeg har med stor sandsynlig et hd-dvd drev til salg i løbet af 1 - 2 uger |
|||
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 22:15 | ||
Forstå mig ret jeg ved godt at performace vil være den samme som den oprindelige 360'er. Men jeg havde håbet at støjen ville være elimineret helt eller delvis, da støjen er det eneste der holder mig fra at købe den. Jeg mener ikke man får nok i form at bedre grafik eller andre teatures (incl. Bueray) for de ekstra penge en PS3 koster. At Elite har HDMI og 120 gig hd er vel bare en facelift, men støjen burde de sgu' have løst, og det er det der skuffer mig. Redigeret af rigo - 29-April-2007 kl. 22:19 |
|||
sebbe
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 29-April-2007 kl. 22:38 | ||
ellers en meget god taktik fra ms's side sån at komme ud med maskiner der en efter en eliminere nogle af de få problemer der er, på den måde får de smart nok solgt noget mere.
|
|||
SJ
Guld medlem Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
Sendt: 30-April-2007 kl. 00:11 | ||
Til din orientering kan jeg fortælle dig, at PS3 larmer næsten lige så meget som Xbox 360. |
|||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Sendt: 30-April-2007 kl. 01:00 | ||
Nu kunne det jo være at hans venner der har PS3 har en lydløs ver, det er jo ikke alle PS3 der larmer, selv om man næsten kun høre om dem der har 1 der larmer. Min kan man kun hører hvis jeg spiller på den, og den kommer ikke i nærheden af den Xbox360 jeg havde hvad angår støj, og jeg har 4 venner der også har PS3 som er ligeså lydløse. Så det er ikke alle PS3 der larmer, nogle gør andre gør ikke. |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
Susperia
Guld medlem Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Sendt: 30-April-2007 kl. 15:22 | ||
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |