|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Immanuel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() Sendt: 10-Maj-2007 kl. 14:20 |
Hej, efter havde været hjemme hos en kammerat flere gange og spille
Xbox360 er jeg blevet helt varm på den, men ved ikk om jeg skal købe en nu, eller vente på Elite. Grunden til jeg skal ha en, men ved ikk jeg skal vente på den nye eller bare købe den gamle, er fordi GTA IV kommer her til Oktober, det er meget snart hehe. Hvad er forskellen udover harddisken, og HDMI udgangen? 120 GB harddisk, hva ska man bruge det til, hvis man hverken kan lægge xbox og xbox360 spil ned på sin konsol? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Forskellen er udseendet og så HDMI plus harddisken, ellers er den identisk med den nuværende version. 120 GB kan du bruge hvis du har tanker om at lade Xbox'en fungere som mediecenter, men da den bruger relativ meget strøm og ikke er så stille, vil dette nok være en dårlig ide... Så umiddelbart vil jeg sige nej, det kan ikke betale sig at vente... Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Er du helt sikker Kief? Har læst, at de har ændret en del på strømforsyningen, således at den kan tåle mere varme (måske udgiver mindre varme). Således at man ikke skulle få "The red circle of death" som jeg mener de kalder det når den slår fra pga. overophedning. Der var også er par andre små ændringer i opbygningen, men uden at kunne huske dem mere præcist. |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Nu da strømforsyningen er extern på 360 har det vist ikke noget at sige, Den eneste forskel på Elite og den gamle er 120 GB HD og HDMI. Der kommer derimod en ny udgave af Xbox360 til vinter/forår som har en nyere 65-nanometer chip, men den har ikke noget med Elite at gøre. Redigeret af klander - 10-Maj-2007 kl. 15:30 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
http://www.llamma.com/xbox360/news/inside_the_xbox_360_elite .htm
Her kan de 2 "motherboards" ses på "samme" billede. Der er faktisk en del forskel. At de så ikke umidelbart kan måle nogen markant forbedring er så en anden ting... Men har læst at den måde transisterne er sat på i den nye skulle forbedre den lidt i forhold til over opvarmning, kan desværre ikke lige finde den anmeldelse... Redigeret af Tsunde - 10-Maj-2007 kl. 20:22 |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Er der sat nogen dato på hvornår Elite versionen kommer til DK? |
|
![]() |
|
ADK80 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hey Der er ikke sat en dato på så vidt jeg ved. Har dog set en anmeldelse af Elite, og den larmer/yder præcist lige så meget som en alm 360'er. Drevet i den er et BenQ, hvilket er det samme som sidder i de nye 360'ere. Så med mindre du slet ikke kan undvære HDMI (1.2) og en Harddisk (som kan købes seperat) så ville jeg også købe en nu. //J |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
[/QUOTE] Nu da strømforsyningen er extern på 360 har det vist ikke noget at sige, Den eneste forskel på Elite og den gamle er 120 GB HD og HDMI. Der kommer derimod en ny udgave af Xbox360 til vinter/forår som har en nyere 65-nanometer chip, men den har ikke noget med Elite at gøre. [/QUOTE] Hvor har du læst at der kommer en ny til vinter/forår?
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Nu da strømforsyningen er extern på 360 har det vist ikke noget at sige, Den eneste forskel på Elite og den gamle er 120 GB HD og HDMI. Der kommer derimod en ny udgave af Xbox360 til vinter/forår som har en nyere 65-nanometer chip, men den har ikke noget med Elite at gøre. [/QUOTE] Hvor har du læst at der kommer en ny til vinter/forår?
[/QUOTE] Prøv google og søg Xbox360 65-nanometer chip |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Ja jo øh bøh....kan godt se at der er gang i rygte børsen. Troede at der måske var noget mere officielt fra MS...
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
MS er dog i gang med at fører 360'eren over til 65nm teknologi. Det burde betyde lavere strømforbrug og mindre varmeudvikling hvilket også kan betyde mindre blæser støj.
Jeg venter personligt på den version. Men jeg har også massere af tid da jeg først skal have en Xbox når Fable 2 kommer. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |