|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() Sendt: 11-Januar-2008 kl. 12:04 |
|
Alt på denne box kører her hos mig (er gået væk fra DB500S pga. streaming problemer mod servere). Gemini 3.6 (alt nyerer end dette har problemer med Diseqc switche, folkene bag, de ved det godt). Redigeret af rasmuzzen - 24-Februar-2008 kl. 17:43 |
||
![]() |
||
Luckow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Hvad er problemet da? Min 600 virkede i første hug, med Gemini 4.0 og en Spaun switch, og har ikke observeret nogle problemer. Har også en kammerat med samme setup, pånær han har en anden switch. Mit eneste umiddelbart problem er, at det endnu ikke er lykkedes mig at streame TV til min PC'er. |
||
![]() |
||
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
|
Jeg har aldrig haft problemer med at streame, og har gjort det på både Windows og Linux. Jeg antager, at du kører Windows, så her er 2 ting du lige kan prøve. 1. Hent VLC (http://www.videolan.org/vlc/) og installer den med browser-plugins. Prøv så at streame direkte inde fra web-interfacet. 2. Prøv evt. at disable din firewall. Glemte lige at nævne, at jeg bruger Firefox som browser. Redigeret af rohde - 12-Januar-2008 kl. 09:26 |
||
![]() |
||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
|
Hmm, jeg har nu kun brugt to nætter på at få min diseqc 4-1 switch til at virke. Dette forgæves. No providers found...... på alt andet end A/A Jeg har set mange andre på forum der stadig kører 3.6 fordi mode A/B og B/A ikke virker. Jeg har ingen problemer med org. imaget til boxen. Det er nemmest at arbejde med mounts af CIFS shares på boxens hjemmeside. MVH |
||
![]() |
||
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Jeg forstår ikke du har problemer med Diseq på DB600 med Gemini. Jeg var ude at montere en 4 LNB parabol på DB600S m. Gemini 4,0 og det virkede uden problemer. Jeg har monteret mange men aldrig haft problemer med diseq. Og det er vel og mærket med billige Diseq.
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6505 |
![]() |
|
Hejsa måske forkert sted at spørge. Men har en selector box i øjeblikket og overvejer mine muligheder . Er kvaliteten med en dreambox god ?? og er det muligt at sætte op, nu kan jeg se du har lavet en opsætning for dummies. Men hvor meget skal man investere i en god dreambox - og hvad får man ud af det. Har søgt lidt rundt omkring, men hvis der er nogen der vil sende mig en Privat mail er det også fint.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
De kører fint som selector. |
||
![]() |
||
BunnY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2007 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
stream kører perfekt både med 500s/c og 600s/c med bitcontrol fra www.bitcontrol.com her streamer man til sin windows media player jeg kører selv med det på en 500c Redigeret af BunnY - 13-Januar-2008 kl. 18:46 |
||
|
||
![]() |
||
Luckow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Sådan var det slet ikke ment, det var bare nyt for mig at der skulle være DiSEqC problemer. Mht. streaming, så havde jeg allerede brugt CIFS, men ikke slået min firewall fra, må lige prøve at rode med det igen. Det kan være jeg vender tilbage så, med nye spørgsmål hvis jeg stadig ikke kan få det til at virke. |
||
![]() |
||
![]() |
|
BunnY, hvordan kan man så lave en optagelse. |
||
![]() |
||
BunnY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2007 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
man kan godt optage via bitcontrol når man starter det, kommer der en lille menu op hvor man kan zappe i boxen og trykke record hvor efter den optager i en folder du har valgt ---jeg bruger ikke den måde til at optage med der har jeg lavet et cifs mount til en NAS server(netværksdisk) så virker den som som hardisk for min db i stue og i soveværelse samtidig
ang undertekster med bitcontrol har jeg ikke leget med det da det er hovedsagligt fodbold jeg bruger det til imens jeg spiller en poker hånd på min com. så er det meget hyggeligt at have kørende i et andet vindue imens også kan konen også se noget andet på tv imens |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
abadabadoo Har nogen prøvet det nye 4.3 image. Det triller her, men jeg kan stadig kun finde sats på port 1. MVH |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |