|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | ||||||||||||
Lund@DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 18-Januar-2008 kl. 16:28 |
|||||||||||
Hej med jer.
Jeg skal have en ny Blu-Ray afspiller til max 4000! Den skal erstatte min PS3 bla pga larm fra PS'en, så derfor skal den nye selvfølgelig være forholdsvis støjsvag! Hvad er det bedste bud på en afspiller? Kasper |
||||||||||||
Jamen jah!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||||||||
Hej Kasper Samsung BD-P1400 ... Set til priser fra 3.699,- (ikke parallel import) Den klarer det hele - incl. alle de nye HD lydformater. Nok bedste bud på en Blu-ray afspiller i den prisklasse lige nu.
/Lars |
||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Lund@DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|||||||||||
Okay, jamen den er da os lækker! Er den bedre til Blu-Ray og alm DVD end PS3? Og hvad med støj? Kasper |
||||||||||||
Jamen jah!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||||||||||
Hvorfor køber du ikke bare en PS3 40 GB? Den er næsten lydløs ved afspilning af DVD og BD.
|
||||||||||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() |
|||||||||||
Gider ikke spille, og så regner jeg med at en desideret afspiller klarer opgaven af spille dvd'er bedre! |
||||||||||||
Jamen jah!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
|||||||||||
PS3'en er den bedste dvd-afspiller i sin prisklasse blandt HD-afspillere. Det er indtil videre også det suværent bedste køb, som Blu-ray afspiller. Selv hvis den ikke skal bruges til spil, så er der stadig mange andre sjove ting, som man kan bruge den til. F.eks. download af HD-trailere; både til biograffilm og kommende Blu-ray udgivelser.
Og BD-P1400'eren dekoder ikke DTS-HD, så den klarer ikke helt de nye HD lydformater. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||||||||
Øh - jo. Den dekoder DTS-HD Tro mig: Du har de forkerte skyklapper på - når du har så høje tanker om PS3. Det er en fin Blu-ray afspiller - men ikke den bedste. /Lars |
||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() |
|||||||||||
For lige at få det på det rene..
Lars: Du mener at Samsung er bedre? Naiera: Du mener PS3'en er bedre? kasper |
||||||||||||
Jamen jah!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
|||||||||||
Det er skam ikke kun mig, der har så høje tanker om PS3'en. BD-P1400'eren kan f.eks. ikke helt finde ud af 24 fps, mens PS3'en har kunnet dette i lang tid. Det er også den eneste på markedet, der på sigt kan opgraderes til at understøtte BD-Live, og er derfor suværent den mest fremtidssikrede afspiller. Indtil videre findes der ingen afspillere der dekoder DTS-HD, og altså ikke bare sender det videre som bitstream. Medmindre at BD-P1400'eren virkelig understøtte det, men i så fald er det virkelig fløjet under radaren, for det har jeg ligegodt aldrig hørt før. Redigeret af Naiera - 18-Januar-2008 kl. 17:10 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||||||||||
Ifølge specifikationerne skulle den være god nok: http://www.samsung.com/dk/products/dvd_players/dvd_players/b d_p1400.asp?page=Specifications DTS HD-decoder: Bluray (Digital/Analog) ja/ja |
||||||||||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||||||||||
Nå, så blev jeg nummer to:
Sakset fra Samsung.com Men uanset det, så er det en profil 1.0 og kan så vidt jeg ved ikke opgraderes. PS3 kan uden problemer opgraderes til 2.0 er p.t. en 1.1. Må indrømme er også meget imponeret af PS3 som bluray og DVD afspiller, så Sony kan altså være heldige af og til ![]() PS: Husk hvis man vil nyde SACD skal man have den "gamle" PS3. Redigeret af Hans j - 18-Januar-2008 kl. 17:21 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
![]() |
|||||||||||
Forklar. Den spiller jo fint 1080P/24.
Specifikationerne til den siger indbygget dekoder for DTS-HD /Lars |
||||||||||||
Ansvarshavende redaktør.
||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |