Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
simonwh
Ny bruger
Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
|
Emne: "Kanalen er ikke en del af dit abb." fejl Sendt: 20-Marts-2008 kl. 00:24 |
Hej Alle,
Jeg har nu brugt min samsung HD-modtager i et stykke tid efterhånden, men pludselig en dag kan jeg ikke se nogle kanaler udover de normale DR1, DR2 og TV2. Der står de ikke er en del af mit abbonnement, men jeg er 100% sikker på at det er de. Kan det være pga. signalstyrken eller noget lignende, at den fejler på det punkt? Eller hvad søren kan der være galt?
På forhånd tak,
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8627
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 09:02 |
Tjek om kortet vender korrekt.
|
|
RobertoCarlos
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 10:19 |
Det samme skete for mig..Tag kortet ud og læg det i igen og genstart boksen..
|
|
mgmg
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 10:36 |
Kortet skal vende med chippen ned. Pilen på kortet skal pege ud ad.
|
Kuro
|
|
simonwh
Ny bruger
Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 13:24 |
Kortet vender korrekt. Jeg har prøvet at genstarte uden held.
Gætter på et det er yousee der har lavet en fejl ang. mit abonnoment?
|
|
simonwh
Ny bruger
Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 13:32 |
Har lige snakket med yousee. Det var fordi kortet er ved at blive "registreret" efter de 20 dages prøvetid jeg har haft med alle kanalerne. Det kan åbentbart tage en hel del tid. Har ventet et par dage nu, men de siger senest tirsdag..
|
|
DanielBG
Ny bruger
Oprettet: 13-Marts-2008
Status: Offline
Point: 11
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 21:39 |
Jeg har samme problem og har haft det i en uges tid nu, synes de strammer den lidt mht tiden, man betaler jo trods alt for de kanaler man kun kan tage på selectoren og dem er der lukket for..
|
|
corgi
Bruger
Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 23:02 |
Jeg har samme fejl på den Tyske PRO7 , Yousee har sendt et signal til kortet men det hjælper ikke noget , har prøvet at slukke boksen i en time og genstart , samme fejl og den er med i min pakke og har den også på analog
Nu er det en kanal jeg godt kan undvære , men undres hvad sker der ? har i fået jeres iorden og hvis hvad var der galt ?
|
|
simonwh
Ny bruger
Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 09-April-2008 kl. 12:21 |
corgi skrev:
Jeg har samme fejl på den Tyske PRO7 , Yousee har sendt et signal til kortet men det hjælper ikke noget , har prøvet at slukke boksen i en time og genstart , samme fejl og den er med i min pakke og har den også på analog
Nu er det en kanal jeg godt kan undvære , men undres hvad sker der ? har i fået jeres iorden og hvis hvad var der galt ?
|
Jeg ringede ind til TDC og gav dem mit kort nr. Så kunne han se at det ikke var blevet registreret rigtigt, og han oprettede en ny registrering. Han sagde det ville tage et par dage før den kom igennem - næste dag virkede det perfekt. Håber det kan hjælpe dig
|
|
corgi
Bruger
Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
|
Sendt: 09-April-2008 kl. 15:33 |
Ja nu har jeg ringet til dem igen , nu siger de at jeg skal ha TYSK pakken for at få PRO7 den er ikke med i fuldpakken , men har den på analoge signal og den har været på digital i al den tid jeg har haft boksen og er væk nu men alle de andre der ligger i tysk pakken har jeg stadig , jeg fatter ikke en brik af hvordan de deler det ud , hvergang man ringer til dem får man et nyt svar og så mange forskellige årsager kan der ikke være til kanalen er forsvundet
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 09-April-2008 kl. 15:38 |
corgi skrev:
Ja nu har jeg ringet til dem igen , nu siger de at jeg skal ha TYSK pakken for at få PRO7 den er ikke med i fuldpakken , men har den på analoge signal og den har været på digital i al den tid jeg har haft boksen og er væk nu men alle de andre der ligger i tysk pakken har jeg stadig , jeg fatter ikke en brik af hvordan de deler det ud , hvergang man ringer til dem får man et nyt svar og så mange forskellige årsager kan der ikke være til kanalen er forsvundet |
Hvilket net er du på?
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
corgi
Bruger
Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
|
Sendt: 09-April-2008 kl. 17:03 |
Nakskov AF net : 01367
|
|