recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parre en brugt ps3 remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketParre en brugt ps3 remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: Parre en brugt ps3 remote
    Sendt: 16-Juli-2008 kl. 17:52
Hvordan gør jeg?

Jeg har købt denne brugt, men den er parret til et andet system, og derfor kan jeg ikke bruge den.

Jeg har læst at man skal holde start og enter nede, men jeg kan ikke få den til at virke - hvad gør jeg forkert?

Igen bud?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2008 kl. 18:18

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hvordan gør jeg?

Jeg har købt denne brugt, men den er parret til et andet system, og derfor kan jeg ikke bruge den.

Jeg har læst at man skal holde start og enter nede, men jeg kan ikke få den til at virke - hvad gør jeg forkert?

Igen bud?

har du prøvet at gå ind i menuen tilbehør og registrere bluetooth remoten igen... dette skal gøres med controlleren, og først når den er registreret kan du bruge den... og et wildcard.. tjek batterierne

Mvh

René
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2008 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hvordan gør jeg? Jeg har købt denne brugt, men den er parret til et andet system, og derfor kan jeg ikke bruge den. Jeg har læst at man skal holde start og enter nede, men jeg kan ikke få den til at virke - hvad gør jeg forkert? Igen bud?

har du prøvet at gå ind i menuen tilbehør og registrere bluetooth remoten igen... dette skal gøres med controlleren, og først når den er registreret kan du bruge den... og et wildcard.. tjek batterierne

Kan du ikke fortælle mig sådan meget pædagogisk hvordan? - jeg sidder og er meget frustreret, og tænker ikke ret godt lige nu

Mange tak for svaret

PS: har skiftet batterier, og er inde i "Register BD remote Control", og gør som anvist, men skærmen ændrer sig ikke.

Edit 2:

Hvad i al hulan.. nu virker det sq - Den fattede det bare ikke de første 5 gange

Redigeret af Anima - 16-Juli-2008 kl. 18:29
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2008 kl. 19:03

Jamen øvelse gør mester

Tillykke med sejren over teknikken

Mvh

René
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2008 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Jamen øvelse gør mester

Tillykke med sejren over teknikken

JOH TAAAARK
Til top
Gauze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2008 kl. 23:34

Anima: Super det fik den til at virke. Jeg lavede samme nummer med min nye DS3 constroller, men den skal altså kobles til usb porten, for at kunne registreres :)

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2008 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Gauze Gauze skrev:

Anima: Super det fik den til at virke. Jeg lavede samme nummer med min nye DS3 constroller, men den skal altså kobles til usb porten, for at kunne registreres :)

Jamen jeg var også inde og havde gjort nøjagtigt som jeg var blevet fortalt. enter + start, vent til skærmen ændrer sig - jeg sad bare flere gange uden der skete noget

Men ligesom da jeg havde skrevet det sidste indlæg prøvede jeg lige igen - og så virkede det sq
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu