|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
xJosh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() Sendt: 10-Februar-2009 kl. 00:28 |
|
Syndes der mangler sådan en debat, virker det godt? (pixellering eller lign?)
|
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
|
Efter lidt start problemmer med dårligt signal, kører det fint. (Viborg)
|
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Hvilket billedformat sender boxer i - er det ægte 16:9 på de kanaler og programmer hvor det er muligt ?
Redigeret af Ullum - 10-Februar-2009 kl. 08:54 |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
De sender i 16:9 hvor det er muligt. Det er kun Kanal 4, 5 og 6'eren, samt Discovery og Animal Planet som er i 4:3. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
vito222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Det kører fint
![]() Jeg synes billede kvaliteten er god, bedre end viasat. Har ingen problemer med pixellering eller lign. Er jyde så det er så meget ros det kan blive til. ![]() mvh Jonathan |
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Hej på de kanaler du nævner som sender i 4:3, der får jeg et 4:3 billeder på min Widescreen skærm. Det vil sige sote bjælke i siderne :(
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Når du modtager signalet på den måde, så får du dem nøjagtigt som du skal, nemlig i det AR som det er udsendt, så det skal du ikke klage over. Der skal således ikke vælges andre billedformater, medmindre, at man vil fravæge korrekt AR visning. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
vestjyden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
hej i lemvig med modtagelse fra videbæk er det fint antenne sidder inde på loftet. jeg har dog det problem at når nogen i huset sender/modtager sms'er kommer der forstyrelser i form af pixellering, og sommertider helt udfald. har hørt at det kan være modtageren ( sagem ) som kan være "utæt" altså ikke korekt afskærmet alt i mit anlæg er skiftet undtaget antennen nogen som kan fortælle noget ?
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8641 |
![]() |
|
Du skal bruge strækfunktionen på dit tv. |
||
![]() |
||
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() |
|
Hej. Hvordan ligger det med modtagelsen af Boxer i Odense ? Nogle gode bud på at modtage de tyske og svenske pub. kanaler på antenne, kabel eller satellit. ? Jeg overvejer at fornye mine tv modtage forhold, og alt er åbent. Jeg bygger også gerne mit medie center om. God påske, hilsen Steen |
||
smedev
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Du skriver "kun". Det er altså 5 ud af de 8 kanaler i intropakken:-) |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
bxtc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|
Jeg har lige sat digital antenne op da boxer er på i København på test basis. Det virker super godt. Jeg bor på Frederiksberg og det står rigtig godt på min 508XD. Jeg har en Sagem ITD 84 HD box. Jeg brugte først sådan en indendørs antenne, men modtagelsen var rigtig dårlig. Så i stedet prøvede jeg med en udendørs DA-5000 som jeg havde ligende - Den satte jeg op foran viduet og har nu 100% signal igennem. But anyways, det virker perfekt på Frederiksberg, nok også fordi det er så tæt på borups. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |