|
Squeezecenter 7.4.0 til synology nas??? |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
Kjelstrup
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Emne: Squeezecenter 7.4.0 til synology nas??? Sendt: 29-September-2009 kl. 12:51 |
Jeg har et stor problem nu.
http://www.mysqueezebox.com/download Min controller opdater til fw ver. 7.4 og det ser super fedt ud, men når jeg så skal afspille musik fra min Synology DS-209 downgrader den til ver 7.3.3 igen og får det gamle kedelige interface, men jeg kan afspille musik. Når jeg så vil høre squeeze network igen opdater den automatisk fw igen til ver. 7.4, det kan jeg da ikke blive ved med. Kommer der snart: Squeezecenter 7.4.0 til Synology??????????? |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Sendt: 29-September-2009 kl. 12:58 |
Den er vist ikke frigivet officielt endnu fra Logitech og så er der også Synology's mølle som den skal gennem - der går vist hurtigt nogle dage med dét...
EDIT: Det ser ud til at nogle af v. 7.4-udgaverne kan hentes - men ikke alle endnu - de er sikkert på vej. Redigeret af tipsen - 29-September-2009 kl. 13:07 |
|
Kjelstrup
Sendt: 29-September-2009 kl. 13:01 |
Jo den er frigivet i dag, følg mit link.
http://www.mysqueezebox.com/download |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Sendt: 29-September-2009 kl. 13:10 |
Men på http://www.logitechsqueezebox.com/support/download-squeezebo x-server.html står at downloads er midlertidigt lukket pga vedligeholdelse - så, som sagt, er de forskellige udgaver nok på vej gennem systemet.
|
|
Kjelstrup
Sendt: 29-September-2009 kl. 14:46 |
Men hvorfor opgrader de så controleren til 7.4?
Og grundens til din side er er nede er fordi der er kommet en ny som jeg har klistret ind et par gange. Det er den side mit squeezenter henviser til at jeg skal opgrader til den nye version 7.4.0 så ergo er den releast! Det er muligt at Synology ikke har en ny endnu, men så må de få fingeren ud, så vi kan bruge vores Squeezecenter |
|
Kjelstrup
Sendt: 29-September-2009 kl. 14:46 |
Du kan sende musik fra computeren direkte til din Squeezebox.It doesn't matter if your library includes 100 tracks or 100,000. Or if you rip your own CDs or buy your music from services like iTunes and Amazon MP3. Download Squeezebox Server software today and start listening to your personal music collection on a Squeezebox in any room in your home. Squeezebox Server v7.4.0 |
|
Kjelstrup
Sendt: 29-September-2009 kl. 14:49 |
Der er også kommet en ny bruger side.
http://www.mysqueezebox.com/user/apps |
|
Markh
Super bruger Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
Sendt: 29-September-2009 kl. 14:57 |
Du kan også vælge at bruge SSODS (http://oinkzwurgl.org/ssods). Den sætter et miljø op, som SqueezeCenter/Squeezebox Server kan køre i. Du kan så blot downloade source-udgaven af SqueezeCenter fra Logitech og installere den derfra. Min erfaring er at SC i dette setup performer noget bedre end den officielle pakke fra Synology. Da SC 7.3.3 blev frigivet, kom pakken fra Synology først 3 måneder senere. I øvrigt overlever SSODS fint firmware opgraderinger mv. /Mark |
|
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50
DVDO iScan Duo XBOX360, PS3 og Wii Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect |
|
Kjelstrup
Sendt: 29-September-2009 kl. 14:59 |
Men det ænder vel ikke på at min controller vil opdater og nedgrader fw hele tiden?
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 29-September-2009 kl. 15:01 |
Kjelstrup. Version 7.4 er beregent på, at du f.eks. afvikler din musik fra din PC via Squeezecenter software'n. M.h.t. Synology, så har de for en uge siden frigivet version 7.3.3. Så du kan roligt regne med at der går en måned+, før der kommer en firmware release, som indeholder SC 7.4 til Synology. Alt ialt - tag det dog roligt mand! M.v.h. |
|
Markh
Super bruger Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
Sendt: 29-September-2009 kl. 15:11 |
Jo da - hvis du opgraderer til 7.4.0 på din synology ved hjælp af SSODS, har du nærmest opgraderet til 7.4.0 lige så snart du kan downloade source-pakken igen (du skal altså ikke vente på Synology). Formentlig skal du dog genscanne hele din samling. Hvis du kører 7.4.0 på din Synology, matcher firmwaren på controlleren jo den version, som forventes af SqueezeNetwork, og derfor vil du ikke have up-/downgrade problematikken længere. Som det er beskrevet i releasenotes, er det et krav at der opgraderes til 7.4.0, hvis du bruger SqueezeNetwork. Du kan ikke klandre Logitech for at Synology ikke frigiver en officiel pakke umiddelbart efter at de har frigivet en ny version. /Mark Redigeret af Markh - 29-September-2009 kl. 15:14 |
|
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50
DVDO iScan Duo XBOX360, PS3 og Wii Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Sendt: 29-September-2009 kl. 15:12 |
Du kan jo bare køre din Squeezebox kun via Squeezecenter på din Synology og så vil den ikke opgrade/downgrade hver gang. Men det kræver dog at din Synology er tændt. Fra min erfaring fra 7.3.3 går der flere måneder før der kommer en pakke Synology |
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |