recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X360: Zune Video Store d. 17/11
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX360: Zune Video Store d. 17/11

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nickell Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Emne: X360: Zune Video Store d. 17/11
    Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 10:22

For de som tør byde VOD velkommen med et åbent favntag, der kan jeg fortælle at Microsoft i deres næste update vil åbne for muligheden for at kunne streame 1080P video 'instantly'...

Jeg er også skeptisk overfor hvorvidt det teknisk kan lade sig gøre, og tror nok at lyden kommer til at blive syndebukken i dette foretagende.

Men under alle omstændigheder, så skal det da prøves. Det er amerikanske Netflix som står bag, og det er deres Netflix-tjeneste som nu bliver omdøbt til Zune Video Store. Tjenesten har ikke før været tilgængelig i Danmark pga. stridigheden omkring ophavsrettigheder, men denne gang skulle det lykkedes. Jeg formoder at de også stadig vil tilbyde film i alm. VOD-kvalitet.

Bemærk at tjenesten kræver min. en 8 mbit internetlinje, samt en harddisk på din Xbox 360.

| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 22:00
Det ser jeg meget frem til. 
Til top
Nickell Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 10:25

SJ: Det gør jeg også, min plan var lidt at købe en BD-afspiller, men jeg vil lige se Zune Video Store an... Hvis det er godt, så vælger nok at udskyde mit BD-køb indtil de får proppet 3D i maskinerne... :D

Edit: Det eneste minus er at jeg skal opgradere min internetforbindelse. Men det vinder jeg vel nok på i længden, 2mbit er åbenbart håbløst forældet iflg. min bror, som snart får 100mbit... :-S

Redigeret af Nickell - 14-Oktober-2009 kl. 10:27
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu