|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 16:36 |
|
Har testet http://spawnweb.dk/pch/heaactest.ts og det virker fint på min A-100, men hvis jeg selv optager en ts fil fra DVB-T kommer der ingen lyd. Hvad mon problemet er? Har iøvrigt svært ved at håndtere H264 filerne på min pc'er. Det bedste resultat for mig er at lægge video og konverteret lyd i en avi. container. Det virker ok nogen gange. Gode forslag modtages
![]() |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Prøv at sammenligne Mediainfo output for heaactest.ts og den .ts som du selv laver? Jeg har to software applikationer som kan lave HTTP streaming til PCH ud af en DVB kanal med AAC lyd (dvbstream og vlc). Den ene virker på A-100 (vlc), men den anden gør ikke (dvbstream). Jeg er ikke helt klar over hvad det skyldes... Redigeret af JesperLund - 23-Oktober-2009 kl. 16:45 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|
Det er jo mærkeligt. min egen .ts viser faktisk ingen info af betydning, hvorimod Spawn's viser en hel masse. Jeg streamer ikke til PCh'en. Jeg optager fra DvbViewer. Jeg afspiller fint med vlc.
|
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Lyder sært. Prøv at optage 30 sekunder i Dvbviewer og upload det til sendspace.com eller lignende. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Ja - prøv det så vi kan kigge på den og teste. Her er i mellemtiden en anden test fil med HE-AAC audio som spiller både på min C-200 og A-100 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Checkede lige din fil Hansemand Jeg kan ikke afspille den med lyd på pc'en, ikke engang med dvb-viewer eller vlc, og ingen af mine værktøjer kan remuxe den med audio. Den spiller heller ikke med lyd på min A-100, men den spiller med lyd på min C-200 Redigeret af spawn - 23-Oktober-2009 kl. 19:35 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Øhh, Er der allerede nisser på spil? Jeg afspiller fint med vlc og Dvbviewer, men det er korrekt at det kniber lidt med at håndtere filerne. Tsmuxer vil ikke kendes ved h264 videoen ret tit. Yamb kan demuxe til h264 og aac fil. Det kan Dgavcindex også. Hva' f..... skal der til og hvorfor er der den forskel? Jeg måtte på et tidspunkt installere et plugin(libfaad2 Wrapper DirectShow Filter til Dvbviewer for at høre lyden fra Canal 9. Nu tænker jeg pludselig på om du(I) overhovedet har he-aac lyd eller omvendt. Norge ser ud til at være glad for plugin'et når jeg læser Dvbviewer forum. |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ingen lyd i A-100. Jeg kan afspille i VLC 1.0.2 på Linux, og VLC rapporterer korrekt at lyden er HE-AAC (AAC med SBR udvidelse) i 48 Khz. Men jeg tror at Dvbviewer laver fejl i transport stream'en, som VLC blot er i stand til at omgå (VLC er kendt for at være robust). MediaInfo for audio streamen svarer ikke til den transport stream fra Canal9 som jeg selv lavede; der mangler noget. Desuden får jeg forskellig information med to forskellige versioner af MediaInfo. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
DVB i 720x320?? Hvor finder man det? |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilken version dvbviewer og mediainfo hos dig/I? Her er det 4.2.1.0 og mediainfo 0.7.7.8. Hvad er dit/jeres gæt angående Dvbviewer fejl. Hvordan kan det være at jeg skulle installere det omtalte plugin for at få lyd? Har I andre også installeret dette plugin fra Dvbviewer download sektion eller kører I med Dvbviewer's egne filtre? |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ingen steder - det er en encodning jeg selv har lavet med HE-AAC audio. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |