|
Forslag til guide for Newbies |
Besvar |
Forfatter | |
fumse
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
Emne: Forslag til guide for Newbies Sendt: 16-Oktober-2005 kl. 21:31 |
Kære forum... Jeg er taknemmelig for dette forum, ift. at få hurtig viden om fladskærme m.m. Efterhånden som jeg selv har skrevet et par indlæg, og især nye folk svare/spørger om hint og andet, er det gået op for mig, at det eneste forummet trænger til er en Newbie guide til Fladskærmsteknologi og DVB. Det skal være en guide indelt i punkter, som er nem at surfe rundt i (evt. et word/pdf dokument). Guiden skal ikke indeholde konkrete oplysninger om specifikke produkter, men blot de teknologier og dets faldgrupper der ligger bag. Tanken er at guiden for så vide skal objektiv behandle punkter, som jeg f.eks. har forslået i de nedenstående. Jeg kunne sagtens selv biddrage lidt, men jeg er sikker på at med den gruppe eksperter der er herinde, at der kunne være andre ligeså. For hvis man kigger på mange spørgsmål, så handler de jo netop om noget af det basale... eller bunder i en uvidenhed, som man så nemt kan rode bod på, ved at læse et samlet dokument. Hvad siger i til denne ide (pardon, hvis der allerede findes en sådan)
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 16-Oktober-2005 kl. 21:47 |
Hej fumse Begynder guides er gode at have. Savner også en for recordere Ja, jeg ved godt jeg bare kunne begynde at skrive allerede nu men som sædvanelig kniber det med tiden /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
fumse
Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 11:46 |
Vi kunne jo forsøge at uddelegere det.... lave 20 punkter som det skal indeholde.... jeg er langfra ekspert på alle aspekter... men jeg kunne da godt skrive lidt noget om dvb udbredelsen i danmark... nu og i fremtiden f.eks. jeg aner ikke hvem der ved meget om de forskellige punkter... men det kunne da være en start |
|
Birdynamnam
-- Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 13:32 |
Der er ellers en udemærket guide her. http://flatpanels.dk/tv.php
|
|
fumse
Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 14:02 |
tak for det birdynamnam.... ja man kunne måske blot lave en sektion, der linker til diverse guides istedet... så man har en ca. 10-20 links til de bedste guide
|
|
rasmuslarsen
Super bruger Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
Sendt: 18-Oktober-2005 kl. 13:07 |
Jeg kan godt forstå hvis I ikke var faldet over Tv sektionen før, den blev nemlig lanceret den 16. oktober og altså kun få dage siden. Jeg synes det er en fin idé med en guide her i forum eller på andre fora. Jeg vil gerne hjælpe med at tilføje nogle ting til den. Alternativt kunne jeg også opdatere det afsnit birdynamnam linker til med input, hvis I har noget. For at supplere kan jeg også nævne, at der findes dette afsnit, som er lanceret i samme omgang, som det andet: http://flatpanels.dk/tvteknologi.php Det er lidt mere om de forskellige paneler i Tv, og de billedforbedringsteknologier producenterne bruger både i plasma og LCD. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |