recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HiFi klubben prisændring samme dag jeg får varen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHiFi klubben prisændring samme dag jeg får varen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 40 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 23-November-2009
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Emne: HiFi klubben prisændring samme dag jeg får varen
    Sendt: 01-December-2009 kl. 22:08
Løste sig, se side 2 :)

Jeg var i HiFi klubben i torsdags for at bestille min projektor (BenQ W600), troede jeg kunne få den med det samme, men fint nok den kom jo allerede tirsdag. Jeg skulle dog forudbetale (5990 kr) før de ville bestille den hjem fra hovedlageret, hvilket jeg syntes var lidt underligt - som udgangspunkt betaler jeg ikke før jeg har varen. Men valgte at gøre det alligevel, for det er trods alt en stor kæde som man vel kan stole på.

Da jeg kommer hjem i dag, og finder ud af at det ikke er så godt bare at stille den på en hylde under loftet da den skal ligge på hovedet for at billedet ikke er i loftet, går jeg ind på HiFi klubbens hjemmeside for at se om der skulle være et billigt loftsbeslag og ser, at den nu er sat ned med 500 kr - altså samme dag som jeg hentede den.

Må indrømme jeg føler mig godt og grundig snydt for de 500 kr, da det er samme dag min varer bliver udleveret at prisen lige blev sat ned og jeg havde ingen muligheder for ikke at forudbetale. Jeg ville sidde her og begynde at komme med ideer om, hvorfor jeg absolut skulle betale forud for jeg har ikke handlet der før, men mister lidt lysten efter sådan en oplevelse, til at komme der igen.

Så jeg ville høre om andre har oplevet noget lignende, og om der er noget at gøre, eller jeg bare må føle mig snydt for 500kr?

Redigeret af Emil M - 02-December-2009 kl. 18:09
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 22:16
Sagde du det til sælgeren? Godt nok dårlig service, hvis ikke de gav dig den til den mindre pris.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 22:19
Jeg opdagede det desværre først da jeg kom hjem, men blev ikke informeret om noget. Og kl var efter lukketid da jeg opdagede det. Ikke fordi jeg ønsker at sætte dem i dårligere lys end nødvendigt (mener de burde have givet rabat uden jeg skal undersøge det først), men ville lige høre om der er andre med erfaringer.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 22:21
Det kunne være du lige skulle prøve at snakke med dem. Havd nu hvis sælgeren ikke var opmærksom på det?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 22:31
Hvorfor er det lige du forud betaler.
Lyder lidt dumt og meget risikabelt.

Men tag og snak med dem, kan være du er heldig.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 22:33
Vil jeg prøve. Men håbede nogen kunne fortælle mig, hvordan og hvorledes det foregår. De ville desværre kun tage imod bestillingen, hvis jeg betalte forud.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 23:29
Prøv nu lige at spørge om du ikke skal have de 500 kr retur. Det skulle da ikke undre om de gik med til det. Der sker vel ikke noget hvis du ikke prøver..... Lad høre hvad resultatet bliver.
mvh Christian
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 08:40
Den billigerer pris er den ikke kun for "medlemmer" Er du medlem? For er du ikke medlem så er prisen 5.990. Det er gratis at være medlem og man får noget mere garenti, så det er jo dumt andet.
Til top
Fedtmule Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2007
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 08:56
HiFi klubben kører deres egen forretningspolitik. Jeg var også noget forundret over, at jeg skulle betale hele beløbet forud, da de ikke havde varen hjemme i en af deres fysiske butikker i Århus. Ville jeg ikke betale forud, kunne HiFi klubben ikke fremskaffe varen, selvom den blot lå på deres fjernlager.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 09:10

I reglen giver de heller ikke returret på varen. Men man kan da heldigvis bestille via deres hjemmeside og så har man 14 dages returret Smile

Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1263
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 11:21
Moralen må være at du kan bruge deres butik til at kigge på varen og så bestille den på nettet til en lavere pris (evt. et andet sted)... Evil Smile
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Fedtmule Fedtmule skrev:

HiFi klubben kører deres egen forretningspolitik. Jeg var også noget forundret over, at jeg skulle betale hele beløbet forud, da de ikke havde varen hjemme i en af deres fysiske butikker i Århus. Ville jeg ikke betale forud, kunne HiFi klubben ikke fremskaffe varen, selvom den blot lå på deres fjernlager.
Det lyder da utroligt, den er da ringe service.
I disse tider kunne jeg aldrig finde på at betale forud, det er jo at gamble med pengene.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu