|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() Sendt: 30-Januar-2010 kl. 13:05 |
Jeg har problemer med at kunne bruge min Squeezbox Duet uden computeren er tændt. Jeg har prøvet følgende, hvilket er angivet på Slimdivice forum side:
Jeg kan stadigvæk ikke komme på. Når jeg slukker computeren eller stiller den i dvale bliver lampen blå på recieveren. Prøver at etablere forbindelse men kommer ikke på Squeezebox.com Jeg flere gange prøvet at komme på og intet hjælper. Jeg har tidligere været på Squeezbox.com men ved optateringer har jeg ikke kunnet få forbindelse.
Er der nogen der har en løsning på dette.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Hvilken version af SBS kører du?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Version 7.4.1 r7915
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Lad mig se om jeg har forstået dette korrekt: Du slukker din server og vil derefter skifte til mysqueezebox.com? Såvidt jeg husker skal skiftes gennemføres inden du slukker din server.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Kurt, det har jeg vist heller ikke nævnt men nå jeg konfigurere controlleren, kan recieveren heller ikke forbindelse med Mysqueezebox.com. Jeg kan kun få forbindelse igennem mit netværk. Jeg vil lige tilføje at jeg bruger et cat6 kabel mellem reciever og min router så der skulle være god forbindelse ligeledes ud til min fiber forbindelse. Virker rigtig godt. For mig at se må problemet ligge i recieveren, ligeledes for så vidt jeg husker efter en opdatering og det har det også. Lige for at nævne det er det også svært at huske lige hvornår de forskellige ting sker...! Der har heller ikke været ændringer på min router siden jeg fik Squeezeboxen. Som tidligere nævnt har jeg tidligere ikke haft problemer med at få forbindelse med Mysqueezebox.com. I de tilfælde jeg har slukket computeren og villet lytte til netradio har controlleren spurgt om jeg ville gå på Mysqueezebox.com!
Jeg ved ikke om det har noget at sige men lampen på min reciever lyser lysegult når jeg slukker computeren og har slukket controlleren helt. Men lampen lyser ikke når jeg har computeren tændt men controlleren slukket helt. Se manual side 33 nederst og fortsætter side 34 vedr. kabelforbindelse.
Det er ved at drage mig til vandvid at jeg ikke kan komme på og det burde jo ikke være noget problem. Jeg bruger en router fra linksys wrp 400 lige til info.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Men umiddelbart burde det jo ikke være nødvendigt at slukke server først; det giver jo ikke mening..... og jeg gør det heller ikke selv. Jeg tager ofte controller, skifter til mysqueezebox.com og lader min server gå i hibernation.
Gjorde det så sent som i går aftes og min P3 stream står stadig og kører.
Skal så siges at jeg kører med en af de seneste 7.4.2 builds http://downloads.slimdevices.com/nightly/?ver=7.4
FYI 7.4.2 er tæt på release.
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
![]() |
Slate for lige at få den på plads er den seneste version ikke 7.4.1. Ifgl. er min controller opdateret med seneste version.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Lampen på receiveren angiver forbindelsen til serveren eller mysqueezebox.com og ikke forbindelsen mellem controller og server. Controller og receiver er ikke forbundet.
Det er controlleren der fortæller recieveren hvilken musikbibliotek den skal bruge. Receiveren kan ikke noget selv. Kan du skifte til mysqueezebox.com når din server er tændt? |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Nej, den fremgår slet ikke på displayet...heller ikke i undermenúer. Det har den nemlig gjort tidligere da jeg ingen problemer med forbindelsen til Mysqueezebox.com Redigeret af Parabolen - 31-Januar-2010 kl. 17:56 |
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Bare for at være helt sikker: under indstillinger->avanceret->netværk findes der ikke en skift til mysqueezebox.com?
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Der har vist været problemer med mysqueezebox.com (igen, fristes man til at sige)
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Skal lige tilføje at den er oppe igen, men tilsyneladende har den været nede noget af dagen idag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |