Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
|
Emne: Debat om takt og tone på recordere.dk Sendt: 02-April-2010 kl. 17:35 |
Det er ikke i orden at kalde folk øgenavne bare fordi de har en anden holdning, det er heller ikke i orden at kapre andres tråde, bare fordi man har en anden holdning. I denne tråd taler vi takt og tone på recordere... Det gør vi i øvrigt i en god tone.
Redigeret af hummelmose - 02-April-2010 kl. 17:38
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 17:44 |
Jeg kan kun være enig,synes også at det nogen gange kapper fuldstændig over.
|
|
|
PhDream
Guld medlem
Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 17:50 |
Super!
Håber at folk ser tråden.
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 18:14 |
Det er ikke i orden at kalde folk øgenavne bare fordi de har en anden holdning, det er heller ikke i orden at kapre andres tråde, bare fordi man har en anden holdning.
Det kan jeg helt tilslutte mig
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 18:24 |
Se det er en tråd som jeg har efterlyst meget længe. Ikke fordi at jeg er en pind bedre end så mange andre Men jeg håber rigtigt meget, at vi kan behandle hinanden bedre, og respektere andres holdninger
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 18:30 |
Hother skrev:
Se det er en tråd som jeg har efterlyst meget længe. Ikke fordi at jeg er en pind bedre end så mange andre Men jeg håber rigtigt meget, at vi kan behandle hinanden bedre, og respektere andres holdninger |
Du er da ikke så slem John,har stødt på dem der er værer.
|
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 18:41 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 18:58 |
ja - jeg syntes altid Hother er på nakken af mig - det vil jeg godt nedlægge en protestant over
Men ellers fin tråd, vi kan alle bruge en lille opsang engang imellem der lige minder os om ikke at blive for ivrige i "kampens hede"
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Darknezs
Super bruger
Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 18:59 |
Kan kun være enig. Nogle gange bruger jeg ironi, men ikke øgenavne dårlig stavning eller andre personlige svagheder. Det gælder osse i RL
|
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 19:55 |
HVAD skal vi nu til at have TAKT OG TONE, her på www.recorder.dk's forum, det gik ellers lige så god med at folke svinde hinanden til med mere, nej dette er selvfølgelig skrive med ironi og skal ikke tages seriøs på nogle måde (der er sikke nogle der ikke kan se det sjove i dette). Prøve selv at give mine indlæge en ironisk tone, med desværre er er der nogle tage dem super seriøs, selve om indlæget er klister til med Smiley. Men der er super svært at prøve at få lidt humor ind i dette forum, netop for at gøre dette forum til et god sted af være, der er andre forum der er noget så seriøs at det gør ond, har altid arbejde at dette forum skal havde plads til alle. Og ja dette er en god opfordring
Redigeret af Startrek - 02-April-2010 kl. 19:59
|
|
PhDream
Guld medlem
Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
|
Sendt: 03-April-2010 kl. 00:57 |
Kampus skrev:
Det er ikke i orden at kalde folk øgenavne bare fordi de har en anden holdning, det er heller ikke i orden at kapre andres tråde, bare fordi man har en anden holdning.
Det kan jeg helt tilslutte mig |
Nåh! Det er ellers ikke længe siden, du kaldte et af JAs indlæg for vås.
|
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 03-April-2010 kl. 06:57 |
PhDream skrev:
Kampus skrev:
Det kan jeg helt tilslutte mig |
Nåh! Det er ellers ikke længe siden, du kaldte et af JAs indlæg for vås. |
prøv og fej for egen dør først, altid nemt og pege på andre og deres fejl
Phdream skrev: Fordi vi alle sidder i komplet mørke, i isolerede bunkere, uden vinduer eller nogen form for lyskilder udenfor vinduerne.
Når du nu alligevel sidder i komplet, isoleret mørke, hvorfor ikke bare lukke øjne og ører, og lade som du ligger død i en kiste? det bedste indlæg længe på recodere Jeg indrømmer gerne jeg er overgået lidt over gevind en gang i mellem. men der hvor det er sket, er faktisk stort set over for 2 brugere Ja og phdream. fair nok man ikke er enig, men at nævne ulemper på plasma og aldrig en ulempe på lcd. samt aldrig en eneste gang skriver noget om billedekvaliteten og disse indlæg kommer altid i plasmatråd. Men vil fremhæve der ikke forskel på de forskellige tv både inden for lcd og plasma er helt ude på et side spor. Jeg er netop selv holdt op med at skrive i lcd tråde, med mindre det er positivt eller en anbefaling. for jeg anbefaler alså også lcd tv. Jeg har valgt mit tv af en grund og kun den, nemlig udfra et referencebillede. det er så et plasma og jeg må leve med de ulemper der nu en gang er. Men jeg er hammer ligeglad med teknikken. Så hvis det havde været et lcd havde jeg købt det. Hvis man ikke har fundet ud hvorfor al den ballede altid opstå, når man kun skriver nedladende ting om plasma i en plasma tråd. så skulle man måske lige kigge på sig selv først. Tænk hvis jeg eller andre med plasmatv skrev helt de samme ting om lcd i alle lcd tråde, bare med nogle andre ulemper. tænk lige over den lade nu være med at komme med at nye bruger ikke kender fordele og ulemper. det skriver man om i en købstråd og når en bruger spørger efter et nyt tv. bruger som finder vej til recodere, har sikkert også allerede en ide om hvad de vil købe.
Redigeret af xcardman - 03-April-2010 kl. 08:04
|
|