|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Kirsten_hen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() Sendt: 09-Maj-2010 kl. 09:10 |
Har to forskellige bokse: 3126 og 3106. Begge går siden i går aftes i stå ved boot, når nedtælling skal ske. Den gennemføres dog ved 2. klik (det der normalt blot "tænder" boksen).
Programinformation er der ingen af, og wauw, hvor jeg savner den funktion. Håber, det er genelt og ikke, fordi "noget" er ændret i forbindelse med nyt abonnement på tvillingekort.
|
|
Bedste hilsner
Kirsten |
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
![]() |
Jeg har en 3126 på net 150, og jeg oplever lidt det samme.
Min boks er helt slukket om natten (vha on/off knappen bagpå) I dag så starter den næsten normalt op, det går dog bare meget langsomt. Men uret bliver ikke indstillet. Det tæller bare tid fra kl. 00:00 og jeg får heller ingen info i program guiden. Og den har nu været tændt i et par timer. Jeg har ikke fået ændret noget i mit abb. EDIT: Kan se på denne tråd at ændre også oplever underlige ting med Yousee i dag: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80503&title=yousee-kabel-nede-p-sagem60 Redigeret af Shumway - 09-Maj-2010 kl. 09:24 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
min 3126 virker fint men har problemer med 3 stk sagem60 i net 250
Gætter på Yousee problemer i dag
|
|
![]() |
|
Kirsten_hen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Når fænomenet ser ud til at være generelt (som der skulle ha stået ovenfor), er jeg fortrøstningsfuld. Begge mine bokse er slukket (3126 dog kun, hvis den ikke skal optage), når jeg ikke tv-kigger, så hansie: du skal nok ikke slukke for din 3126 i dag.
|
|
Bedste hilsner
Kirsten |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Har også problem på min 3126 i Roskilde, men nu har den fundet tid og dato inden stod den på 1. januar og tiden startede fra 0 hver gang jeg tændte den.
Leif
|
|
![]() |
|
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
Hejsa,
har samme problem (med 3106): Ur og programinfo virker ikke......... ![]() |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
så fik jeg programguiden igen.
Leif
|
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
![]() |
Jeg har også netop fået EPG og ur tilbage
![]() |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Ur manglede "kun" på de bokse, der har været slukket helt. De bokse, der har stået i STB, havde ingen problemer. Ingen ur = imngen programinfo.
Nu er det heldigvis kommet tilbage og det virker som det skal.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
![]() |
Her (net 150) er alt også pingeling igen for begge bokse. Det ka godt være support ikke åbner før kl. 12 i weekender, men Yousee arbejder altså...
|
|
Bedste hilsner
Kirsten |
|
![]() |
|
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Sæføli. Det er da egentlig logisk.
|
|
Bedste hilsner
Kirsten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |