Hej!
Jeg har nu søgt oppe og nede, og kan stadigvæk ikke finde det svar, som passer lige til mit problem!
Mit problem er, at mine digitale kanaler forsvinder eller bare ikke kan vises. Meddelelsen "Intet signal" kommer frem og signal styrken står på "0".
Den ene dag virker de fleste kanaler fint, hvorimod den næste dag virker de ikke. TV3, SV1, SV2, Discovery, 3puls og NationalG duer stort set aldrig.
Jeg har fuldpakke hos Yousee, nye antennekabler (75 Ohm), og talt med Yousee, som (igen) disker op med svarene: "køb dobbelt skærmet antennekabler" , "det er udefrakommende signalforstyrelser som vi ikke kan gøre noget ved" og "det er nok husets antenneledninger, som er for gamle". (Vores hus er fra 2007 og har dobbelt skærmede kabler.)
Ligeledes har jeg forsøgt at indstille Net-ID (151), fjernet automatisk opdatering/tjenesteopdatering, opdateret softwaren, indstillet fjernsynet til Svensk og lavet både fuld og hurtig scanning efter kanalerne. Et af mine mere desperate løsninger har været, at skærme af med staniol - både kabler og rundt om fjernsynet (det virkede heller ikke!)
Intet virker permanent og jeg er ved at være pænt træt af at skulle betale en F...ing formue for noget der ikke fungerer. Jeg har læst, at jeg ikke er den eneste, der har dette problem og, at vi er mange som må finde os i Yousee´s standart svar og manglene løsning på vores problemer. Jeg forstår ikke at de kan slippe afsted med at tilbyde et betalingsprodukt, som ikke virker. Det minder sgu snart om Microsofts Windows Vista!!!
Jeg har et Sony KDL-32v5500. (købt i Bilka - parallel import ????)