|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MPedersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 30-September-2010 kl. 13:35 |
Hay som ny her inde ville jeg da lige høre hvad i gør med jeres film...
Hvordan opbevare i dem, i reoler eller skuffer spec hyller udstillings møbler mm.. Jeg er lidt på udkig efter et eller andet smart. Da jeg syntes min Bluray samling er ved og fylde lidt og er meget øm over for mine film. Dog sys jeg det synd de bare skal ligge i en skuffe. Hvordan gør i andre? nogle gode forslag gerne billeder af jeres egen setup og masser input modtages.. Jeg har haft 4 af de der cd/dvd reoler fra ikea på til og skrue op på vægen men sys det så for overdrevet ud til sidst.. og syntes ikke og kan finde de højskabe de engang havde med glaslåge i front... så andre forslag modtages meget gerne på forhånd tak..
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1397 |
![]() |
Jeg kunne også godt tænke mig at vide om DVD'er tager skade af at blive opbevaret på loftet, hvor temperaturen jo kan svinge ganske gevaldigt hen over døgnet ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() Foreløbigt opbevarer jeg mine i klodskasser i en stigereol. Der er let at aflæse ryggen på hver film, når kasserne trækkes ud. ![]() Redigeret af Kampus - 30-September-2010 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg har omkring 3000 film (DVD og BD) som jeg af pladshensyn har taget ud af covers og opbevarer i DJ cases, hvor der kan være 500 i hver.
Ikke ideelt, men nok den mest pladsbesparende løsning.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
Jeg har mine film liggende i nogle kasser fra tp musik.
Og så ligger filmene i nogle covers som kun er 6mm tykke. Det hjælper lidt på det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Se lige her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85093&PN=1&title=mine-hylder-og-reoler-nu-med-figurer
![]() Redigeret af Stampe - 30-September-2010 kl. 15:47 |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
Jeg har valgt en noget lignende løsning. Har købt en masse dvd sleeves fra computercity, hvor coveret sættes foran og disken/diskene sættes bagpå. En praktisk løsning, synes jeg, når man har omkring 400 titler...
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
MPedersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Stampe
![]() Redigeret af MPedersen - 01-Oktober-2010 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2417 |
![]() |
Jeg opbevarer mine i en papkasse på bunden af et klædeskab indtil jeg tager mig sammen og slæber dem i kælderen..
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
Alt ligger på harddisc, og skiverne i dj alu-kufferter, pakket væk på forskellige opbevarings pladser, kassetter med cover i sorte sække på loftet.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg bruger sådan en fætter hvor der ved 5gb pr film og med den konfiguration jeg har anvendt kan været 1500 dvd film på.. 16cm x 25cm x 23cm inklusiv datasikkerhed
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tænkte nok lidt mere hen af reol typerne :D når man er glad for sine film osv.. :D og helst ik vil ha dem i klods kasser osv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |