recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X10 mini og download fra Android Market
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX10 mini og download fra Android Market

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Emne: X10 mini og download fra Android Market
    Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 12:56

Jeg har fået et (lille?) problem med at opdatere og downloade applikationer fra Android Market.

Det er sket efter jeg opdaterede min X10 mini med ny software fra SonyEricsson via "Update Service", men jeg har ikke bemærket om det er sket i forbindelse med opdateringen, eller om det er noget andet der efterfølgende har givet problemerne.
 
Men når jeg enten vil downloade en ny applikation eller opdatere en eksisterende, så står progress baren med "Starter download", download-ikonet vises og efter nogle sekunder får jeg at vide at download af applikationen mislykkedes.
 
Nogle der har et bud på, hvad der kan være gået galt her?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
afn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2010
Sted: 01
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 17:29
Samme telefon, samme opdatering og samme problem Cry
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 19:55

Hej afn og velkommen til recordere.dk

Mht til X10 - så er vi da to LOL, ikke at det trøster. Men enten har vi lavet samme fejl i forbindelse med opdateringen, eller også har SonyEricsson klokket i opdateringen Ouch Men jeg synes ikke at jeg har kunnet finde noget om det nogle steder.

Er der andre, der har et bud???

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 22:12
Samme problem her.

X10 mini pro.
Har ikke foretaget nogen opdatering.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:06

Det lyder som om der er et generelt problem med X10.

Ingen der har en løsning?

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:38
har i prøvet at køre en "factory reset"..
symptomet i beskriver, kan være at den fejler pga. en signatur som ikke mere matcher den som er i build.prop delen for den aktuelle revision.
Så når den nye patch opdaterer framework,build.prop eller lægger en ny security key på, så vil nye installs altså fejle da den gamle "signatur" stadig ligger i registerings databasen, og skal nulstilles/factory reset, før det virker normalt igen.

altså kort: factory reset, og prøv så igen.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:45
Sidste gang jeg havde fanget se i at fejle i deres software tog det dem kun små 3 mdr at få rettet fejlen, så håber da for jer i er mere heldige (min bug var syncroniseringsoftwaren ikke kørte på winmob 6.5 på en X2) så jeg ville da skynde mig at skrive til se support jo før jo bedre
Mvh

René
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 22:52

Efter at have søgt lidt fandt jeg et par mulige løsning:

http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=334b1ec8b49c9487&hl=en

http://www.google.td/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=6e66bcee3e4df563&hl=en

http://androidforum.dk/forum/viewtopic.php?f=71&t=2782&p=15162

Det ser ikke ud til at virke på min X10, så jeg har stadig problemet. Men måske det kan gavne andre, og give en løsning...? Det ser ud til at skyldes ændringer i Android Market ifm. med overgangen til betalingsmarkedet.

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 10:27
Så virker det igen på min X10 mini pro

Indstillinger -> Programmer -> Administrer programmer -> og valgte Marked, dernæst "Afinstaller opdateringer"
Til top
afn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2010
Sted: 01
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 19:01
Sådan Vagnen........, det ser ud til at være løsningen. Tongue Takker 
Til top
afn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2010
Sted: 01
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2010 kl. 21:18
Så er den gal igen Dead  Download mislykkes uanset hvilken app jeg prøver at hente. Problemet er at der denne gang ikke er nogen opdateringer jeg kan afinstallere.

Har I et bud

(X10mini)
Til top
afn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2010
Sted: 01
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 17:39
Jeg valgte at geninstallere softwaren....... det hjalp  Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu