Så har jeg pakket den ud og sat den til og leget ganske lidt med den.
Mangler stadig min HDD som er i restordre og har "kun" sat den til med scart.
Jeg har stadig min box fra canal digital som ryger retur 1/12 og så kommer HDMIstikket op i den nye box.
Så jeg vil starte med et par førstehåndsindtryk.
Fin lille box. Den er meget diskret med kun 3 små knapper på fronten(kanal + og - og standby.)
Den er lidt plastikagtig men det er de fleste boxe og denne er hverken merre eller mindre.
Fjernbetjeningen er den klassike far Maximum. Ligger godt og virker solid men designet af den må de snart få gjort lidt ved. Nu har den set sådan ud så længe jeg husker. Men den virker helt suverænt. Jeg kan bruge den overalt i stuen. Jeg har stået i en vinkel på 180gr og skiftet kanal og endda bag ved boxen og peget ind i væggen på en afstand af 5cm uden problemer.
Boxen er super nem at installere. Det tog under 5min.
Selv med scartstik er billedet super godt så jeg ser frem til at få HDMIstikket i.
Så nu skal der bare eksperimenteres med Flerkanalslyd, serieoptagelser og alle de andre punkter jeg har fundet i menuen.
Det største minus jeg har fundet er placeringen af HDD. Hvorfor faen skal den side i siden når der ikke er et dæksel man kan sætte på????
Den burde de nok have sat bagpå eller have lavet et dæksel til. Det er sgu en ommer.
Men der kommer mere så snart jeg har gravet dybere i vidunderet.