|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
TheCelt ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 23-Januar-2006 kl. 21:09 |
Nogen der har kendskab til logitechs Harmony serien - universal fjernbetjeninger? Der står at de kan bruges til alle apperater, men de kan vel ikke decideret erstatte KISS afspillerens fjernbetjening, for os der nu har KISS afspiller... Tænker på funktioner som online programoversigt, og de andre services de har. Ville ellers være dejligt at kunne erstatte fjernbetjening til både sorroundanlæg, tv og kiss med én enkelt som også har et flot design. Se dem her: http://www.logitech.com/index.cfm/products/productlistharmon y/US/EN,crid=2080,categoryid=406 Redigeret af TheCelt |
|
![]() |
|
speark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeg har en 880, og den fungerer fint, til at hvad jeg har, inkl. min Pioneer
recorder. Jeg kan ikke se, hvorfor den ikke skulle kunne erstatte en fjernbetjening til Kiss. Spørg bare, hvis du har nogen konkrete spørgsmål. mvh Søren |
|
![]() |
|
TheCelt ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hej Søren, tak for svaret. Det jeg tænker på ang. KISS, så har den jo online programoversigt, webradio osv. Ligeledes har jeg jo også via KIS fj.bt. adgang til mine optagede video, film fra computer osv. Kan man programere logitechs så disse funktioner overføres til en Logitech? |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Hi TheCelt, Jeg har en Harmony 885, og den kan programmeres på alle mulige og umulige måder. Både via web men også ved at du overfører koderne fra din gamle RC til Hamony direkte via IR. Nu har jeg ikke selv Kiss /Nils |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, det lyder i hvert fald sådan. Så vil jeg da nok overveje kraftigt om det er sådan en jeg skal have fat i i stedet for alle de fjernbetjeninger der ligger rundt omkring og fylder.
Tak for svarene |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej. Jeg har den model der hedder 885. Jeg bryder mig overhovedet ikke om den, synes den er meget besværlig at bruge. For mig var den et fejlkøb, og der ligger stadig 6 fjernbetjeninger på bordet m.v.h.
|
|
![]() |
|
speark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hov, jeg fik aldrig svaret her. Min er i øvrigt også en 885 - ikke 880.
Men jeg synes faktisk, at remoten er rigtig fed. Den tager en del tid at sætte fedt op, og det er helt afgørende, at man ikke bare accepterer de presets, som kan hentes, men laver dem om efter ens egen smag. Når man først er færdig med den, så kører det til gengæld super fedt, og jeg har rent faktisk lagt alle de andre fjernbetjeninger væk. Særligt synes jeg om activity-funktionen, hvor fjernbetjeningen styrer flere maskiner på en gang, fx sådan kanalvælgeren styrer en selector, mens volumenkontrol styrer lyden på fjernsynet el. en receiver. mvh Søren |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Jeg vil ikke påstå at det er en perfekt multi-RC (findes den perfekte - selv om man giver op i mod 10 K for den?). Men med en mellemstor indsats, er det absolut muligt at få den til at fungere rigtigt godt Skulle du løbe ind i problemer med RC'en, er Logitech's support rigtigt flinke til at hjælpe og komme med fyldestgørende svar. /Nils Redigeret af nbu001 |
|
|
|
![]() |
|
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Hvad gør I med jeres recordere mht power management? Sætter I dem til
always on? Det er jo ikke så smart at den slukker mens den er ved at
optage noget, bare fordi man skifter til en aktivitet, hvor recorderen
ikke er i brug.
|
|
![]() |
|
kirneh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Har også en 885 og er superglad for den. Det er den første multifjernbetjening hvor jeg faktisk HAR lagt alle de andre væk. Man skal lige lære hvordan den sætte op. men når det er lært er den superlet at bruge. |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
Hejsa
Jeg kan se flere her har en Logitech Harmony fjernbetjening, så jeg tillader mig at komme med et enkelt spørgsmål...... Har en af disse (eller andre fjernbetjeninger) ur og programmerings funktion, således at den kan sende f.eks. et kanal skift på et forudbestemt tidspunkt ? Rigtig smart ville det være, hvis den kunne køre en macro der sender et kanal skift til en selector og en rec-on til recorderen, så kunne man nøges med at kode fjernbetjeningen og ikke nogle af de andre enheder (man skal selvfølgelig huske at lægge den på bordet så den peger i den rigtige retning). Hvis noget sådan ikke findes, så må jeg nok igang med at lave en selv, som tilsluttes PC'en, så er den også nemmer at kode ![]() Mvh Peter |
|
![]() |
|
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hej Lige et par spørgsmål. Bliver remoten leveret med dansk brugervejledning? og skal man være meget "tekniknørd" for at finde ud af det, eller er det så nemt som Logitech skriver på deres webpage? Jeg har et Samsung LE40M61, en JVC DR-MH300 HDD og en JVC RX-301 reciever - burde der være nogen problemer i forhold til de apparater og en Logitech Harmony 885?? Vil jo gerne være helt sikker inden jeg smider 1.300 efter remoten. På forhånd tak for hjælpen Don C |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |