recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hax incoming - hvem er de virkelige "tabere"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHax incoming - hvem er de virkelige "tabere"?

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Hax incoming - hvem er de virkelige "tabere"?
    Sendt: 30-Maj-2011 kl. 20:14

psn

LulzSec, which had previouslyhacked Sony BMG’s Japanese website (according to Forbes)  has promised more attacks against Sony and claimed that this is the beginning of the end for Sony.

LulzSec tweeted:

We’re working on another Sony operation. We’ve condensed all our excited tweets into this one: this is the beginning of the end for Sony.

Update 2: I was reading further in the tweets of LulzSec and I found that they are planning to begin Phase 1 within the next day:

(Sony + Ownage) Phase 1 will begin within the next day. We may have a pre-game show for you folks though. Stay tuned.

So this means they are apparently working on another operation against Sony. Well, I am not sure whether this is the same group behind the PSN hack but I really do hope Sony will take every security measure possible to protect its fame and it’s users.

GamingBolt.com strongly recommends its users to support Sony during these tough times for the company.

Stay tuned to GamingBolt for more updates and news.

http://gamingbolt.com/hacking-group-its-the-beginning-of-the-end-for-sony-promises-more-hacks-soon

Er der NOGEN der kan retfærdiggøre det de har gang i? Én ting er tage hævn på Sony og vise dem hvor elendig deres sikkerhed er, men for derefter at fortsætte er da total hen i vejret. For slet ikke at tale om at det i sidste ende er os det går ud over.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 20:24
Det er sådan Linux-nørder er.. tager man deres slik fra dem (OtherOS på PS3) falder der brænde ned.

Jeg håber Sony er i stand til at opsnappe disse hackere og få dem bragt frem for en domstol. Dommen skal være 100 USD for hver bruger som de har oplysningerne på samt de skal tvinges til at købe en MAC eller en Windowsmaskine (jeg ved ikke hvad der er værst for dem)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Det er sådan Linux-nørder er.. tager man deres slik fra dem (OtherOS på PS3) falder der brænde ned.

Jeg håber Sony er i stand til at opsnappe disse hackere og få dem bragt frem for en domstol. Dommen skal være 100 USD for hver bruger som de har oplysningerne på samt de skal tvinges til at købe en MAC eller en Windowsmaskine (jeg ved ikke hvad der er værst for dem)

Det kan give op til 10 år bare for DDoS angreb. Jeg tør slet ikke tænke på hvad hacking af private informationer kan giveTongue

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 20:49
Uanset hvad, så forstår jeg virkelig ikke dem som støtter hackerne. Hvad er deres formål andet end at være nogle punks?

Jeg krydser fingre for at Sony har en fælde som klapper i hvis de forsøger..
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 21:06
Sorry for OT.. Men hvornår f.... kommer PSN op og køre igen sammen med PS STORE?!?
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Uanset hvad, så forstår jeg virkelig ikke dem som støtter hackerne. Hvad er deres formål andet end at være nogle punks?
Jeg krydser fingre for at Sony har en fælde som klapper i hvis de forsøger..

+1

Formålet er vel bare med sædvanlig "digital autonom" logik, at vise at man kan tryne "de store" og evt. opnå noget gennem denne form for afpresning....
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 09:52
Jeg kan i hvert fald komme i tanker om mange flere onde virksomheder og regeringer, som hackerne ifølge mig skulle bruge deres kræfter på...

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 11:17
De samme som truer Sony har så i mellemtiden haft fingrene i nogle andre.

Den amerikanske public service-kanal PBS har fået sin hjemmeside hacket af en eller flere personer, der kalder sig for "LulzSec" og påpeger, at de ingen forbindelse har til Anonymous. Angrebet er sket som hævn for en episode af tv-programmet Frontline, der under navnet "WikiSecrets" omhandlede WikiLeaks og sagen om Bradley Manning.

Ifølge WikiLeaks selv misrepræsenteres organisationen i udsendelsen, hvilket åbenbart har fået enkelte støtter op i det røde felt.

Greetings, Internets. We just finished watching WikiSecrets and were less than impressed. We decided to sail our Lulz Boat over to the PBS servers for further... perusing. As you should know by now, not even that fancy-ass fortress from the third shitty Pirates of the Caribbean movie (first one was better!) can withhold our barrage of chaos and lulz. Anyway, unnecessary sequels aside... wait, actually: second and third Matrix movies sucked too! Anyway, say hello to the insides of the PBS servers, folks. They best watch where they're sailing next time.LulzSec

Angrebet indebar en defacing af dele af PBS' hjemmeside pbs.org, hvor der blandt andet blev offentliggjort en nyhedshistorie om, at rapperen Tupac stadig levede i en hytte i New Zealand. Herudover er der blevet kompromitteret root-adgangskoder til MySQL-databaser, der i samme ombæring også er blevet offentliggjort. Administratorkonti til forskellige dele af PBS' hjemmeside er også blevet lækket

De her børn, som jo åbenbart har en attention span som en 4 årig, følte sig åbenbart priviligeret til at "Hævne" sig, pga. en udsendelse?! Hvordan havde de nogensinde forestillet sig at få medlidenhed når de laver sådan en gang fis.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 11:18
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 11:27
Jeg synes også at de hackere har "proved there point". Dette generer alle PSN brugere, sympatien der var (hos nogen), må formodes at være helt væk.
Håber Sonys forbedrede sikkerhed kan stå imod. (eller at nedetiden på PSN i det mindste bliver begrænset).

Dette er i hvert fald ikke lige det Sony har brug. jvf. artikel på forsiden af recordere.dk. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 12:26

Det var dog en sjov besked, de sendte!

Om angrebet er berettiget kan man ikke sige, medmindre man har set udsendelsen...

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 12:52
Wikileaks siger at de er blevet "misrepræsenteret" hvilket jo er et vidt begreb. Men det er stadigvæk tåbeligt at man skal opføre sig sådan. 
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu