|
Iron Mans setup - nyt lærred |
Besvar | Side 123 42> |
Forfatter | ||
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juli-2011 kl. 17:39 |
|
Så er jeg så småt gået igang med en opgradering af systemet. Første spring var fronthøjttalerne og det næste bliver formentlig noget nyt forstærkergrej til fronterne. _____________________________________________ HØJTTALERE:
_____________________________________________ ANLÆG:
_____________________________________________ BILLED:
_____________________________________________ KABLER:
_____________________________________________ DIVERSE:
_____________________________________________ FREMTIDSPLANER:
_____________________________________________ Redigeret af Iron Man - 12-Juli-2014 kl. 22:24 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er du fan af Iron Man?
Fedt setup Hvordan er den der buttkicker?
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sku et fint setup du har der. Hvorfor vil du skifte processor?. Jeg nægter at tro på, at du kan hører forskel på et DTS hd core vs den fulde båndbredde.
|
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Rigtig fed bio og super fedt udstyr... Dog kan jeg se din lyd kilde er en PS3, vil du evt forklare det nærmere
|
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke man kan høre forskel hvis det er en NAD M15 HD
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nøj, hvor er det bare en veludstyret og for mig super disponeret setup - det er jo en BIF
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Buttkickeren er helt kanon, det er en helt anden fysisk oplevelse. De kan købe en lige så kraftig subwoofer du vil, det kommer aldrig til at kunne det samme. Den spiller lineært til 5Hz, så den får det hele med. Jeg har et par kammerater som har købt en efter at have prøvet den.
|
||
Iron Man
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja du har faktisk fat i noget. De fleste film kommer jo med DTS-MA i dag, hvor det lyder rigtig godt med core.
Jeg har dog haft lånt en M15HD, og på de film, som kører Dolby TrueHD, hvor man kun får en 480 kbit Dolby Digital, der er forskellen i nogle sekvenser ret tydelig.
Jeg gad dog godt prøve, at have en forforstærker med noget avanceret rumkorrektion.
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Denne her kunne du måske få på prøve : http://integrahometheater.com/model.cfm?class=Preamplifier&m=DHC-80.2&p=i eller en Anthem MRX-300.
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virkelig lækkert setup! Er pænt misundelig
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Core er jo1.5. |
||
Iron Man
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er rigtig med DTS, men ikke med Dolby Digital.
|
||
Besvar | Side 123 42> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |