|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
sugeskaden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 13-April-2006 kl. 12:53 |
Nogle der ligger inde med opdateringen til thomson 8550(update 5,31 el nyere). jeg kunne godt tænke mig at opdatere men kan ikke finde filen nogle steder, på Rapidshare står der at jeg har downloadet en masse som jeg ikke har så der skal jeg betale for at hente den mvh Søren
|
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Jeg har sendt en mail
![]() |
|
![]() |
|
sugeskaden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Takker mange gange
![]() |
|
![]() |
|
KimK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej. Der er vel ikke en som ligger inde med SW opgraderingen Firmware 5.31 til THOMSON DTH 8550 og kan droppe mig den på en mail? Da jeg ikke har adgang til Rapidshare. mvh. Kim. Her er min mail: thomson-upg@kruger2000.dk
|
|
![]() |
|
KimK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg vil også meget gerne modtage firmare 5.31 hvis der er nogen som vil sende den. mvh. Kim. mail: thomson-sw@kruger2000.dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej KimK,
Venligst ingen dobbelt-posteringer - dine indlæg skal nok blive set! ![]() /Lars |
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Du har mail :)
|
|
![]() |
|
freejackk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hejsa Jeg kan ikke finde ud af det der rabbitshare (eller hva det nu hedder) , men mangler updatering til Thomson 8550 (har pt 5.06). Er der en der gider sendt den nyeste , vist nok 5.31 ?? Mvh Michael |
|
![]() |
|
![]() |
Mail |
|
![]() |
|
freejackk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Tak for hjælpen Rasmus , det var kanon
![]() |
|
![]() |
|
LiverBird ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hei Fint om noen kan maile DTH8550 firmware versjon 5.31 til meg også, på forhånd takk. kjetil_helland_hansen@hotmail.com
Er det noen som har fått problemer med å oppgradere fra 5.03-->5.31 ?
Redigeret af LiverBird - 13-Juni-2006 kl. 18:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Har sendt den til dig Jeg har ikke opdateret endnu fordi jeg ikke ved om evnen til at bruge Dvd-r forsvinder , mener kun den skulle understøtte Dvd+r , så jeg kan ingen hjælp/info komme med der |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |