|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() Sendt: 07-September-2011 kl. 12:14 |
|
Hej
Jeg er blevet træt af min Boxee Box, pga. audio dropouts ved HD audio. Derfor skal jeg have en ny boks, og valget er pt. en Dune HD D1. Er der nogen der kan komme med et alternativ ? Kravet er egentligt bare at den skal kunne klare alt man smider efter den fra en nas. Apps. og lign. er ligemeget. På forhånd tak
|
||
![]() |
||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
Har Dune og det fungerer bare
|
||
![]() |
||
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() |
|
Som jeg umiddelbart ser det, er eneste seriøse alternativ Mede8er, som enda er noget billigere. Er vi ude i at det er et religions spørgsmål de to mærker imellem ?
|
||
![]() |
||
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|
Må indrømme at med8er ved mig bare havde svært ved at spille h.264 sd film mm :(
|
||
Med venlig hilsen
Mark |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Jeg ville hoppe på en Dune, har selv en HD max, og det spiller bare.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
der er også en popcornhour a210 http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=24
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Skiftede fra en C-200 til Boxee'en, da jeg synes den var for langsom og bøvlet at bruge. Jeg tror jeg bestiller en Dune D1.
Kører de ok i menuer og mounter iso'er i en rimelig hastighed. Og hvordan med sådan noget som flytning af subtitles (savner det fra PCH'en) |
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() |
|
Flytning af subtitles op og ned på dune = OK!
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Hvordan bøvlet?
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Min Mede8er kører det meste fint, men VC1 kodede BluRays kan den simpelthen bare ikke trække tilfredsstillende. Hverken via LAN eller direkte fra USB. Jeg ville også hoppe på Dune (og gør det også når deres 301'er lander). |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den lavde nogle sære ting :
Hvis man gik ind i en mappe, og gik ud igen for at gå ind i en anden, blev den ved med at gå ind i den forrige mappe.
Crashede hvis jeg afspillede images med underscore i navnet.
Var meget længere tid om at mounte iso'er end eks. Boxee boxen er, samt hakkede under afspilning af visse formater (kan ikke huske hvilke)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for alle jeres inputs !
Så der bestilt en Dune HD D1 fra CDON. Bliver spændende at prøve den i forhold til mine forrige afspillere (Medie center, Xtreamer, PCH-C200 og Boxee Box)
Håber på endelig at have fundet den perfekte afspiller til at være hjertet i min kommende dedikere hjemmebio.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |