recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee - manglende kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee - manglende kanaler

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Stallknecht Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-September-2011
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee - manglende kanaler
    Sendt: 09-September-2011 kl. 13:05
IndlægSkrevet: Fre 09. sep 2011, 11:23 Besvar, med citat

Hej Alle

Jeg har siden midten af april modtaget mellempakken fra Yousee helt uden problemer. Men så i mandags forsvandt alle kanaler fra mit tv. Da jeg lavede en ny søgning, kan jeg kun se DR1 og TV2. Resten af kanelerne er blot sort skærm. Kanal navnet står i menuen (3+, zulu osv) men viser blot sort skærm.

Jeg har intet ændret i mine kabler eller andet. Yousee siger at der ingen fejl er på signalet, så de mener at det kan være mit antennekabel der er problemet? Men det kan vel ikke ændre sig fra dag til dag?

Jeg håber i kan hjælpe smil

Og er der evt. nogle som ved hvor jeg kan købe et Yousee godkendt kabel på omkring 6-7 meter på Frederiksberg?

Forresten, mit tv er et panasonic x42y tror jeg det hedder?

MVH
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:16

Prøv at lave en ny fuld søgning. Der er ikke noget der hedder er You See godkendt kabel, alle kabler og stik man køber hos fagmanden er som de skal være, så gå du roligt ned og køb den længde du skal bruge og et par stik af dem med metalkappe.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:20
Tak for det hurtige svar :)

Jeg prøver at finde et nyt kabel med ordentlig afskærmning. Men, er det ikke underligt at dette problem pludselig opstår fra den ene dag til den anden?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:24
Og jeg har flere gange lavet ny søgning, hvor den finder kanalerne men som sagt bare viser sort skærm :)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:33

Har du været inde i rediger kanaler, de står sikkert stadig i alle listen, så lig dem over i favorit, og deaktiver kanalopdatering, så skulle du ikke få problemet igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Har du været inde i rediger kanaler, de står sikkert stadig i alle listen, så lig dem over i favorit, og deaktiver kanalopdatering, så skulle du ikke få problemet igen.

Det forstår jeg ikke. For selvom den finder kanalerne kan jeg jo ikke se dem ? Så problemet er der jo stadig :)
Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:43
Det lyder som om Yousee har nedgraderet dig fra mellem til grundpakke, dvs de har været ude og montere nyt filter, og de kan jo have monteret på et forkert kabel i boks/stander hvis de ikke er mærket rigtigt
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:46
Hvis jeg var blevet nedgraderet, burde jeg vel også kunne se de resterende kanaler i grundpakken? Jeg kan udelukkende se dr1 og tv2.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 13:55

Mine forældre havde det samme problem som dig, at kanalerne forsvandt, men efter at have hentet dem ind igen i favorit, og deaktiverert kanal opdatering, så var alt i orden og problemet har ikke været der siden.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Prøv at lave en ny fuld søgning. Der er ikke noget der hedder er You See godkendt kabel, alle kabler og stik man køber hos fagmanden er som de skal være, så gå du roligt ned og køb den længde du skal bruge og et par stik af dem med metalkappe.

Det er ikke sandt.. Bilka har en masse kabler der er godkendt af både YouSee og Stofa ;)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 15:13

Det har ingen ting på sig, et hvert kabel af god kvalitet kan bruges. Elselskaberne har jo heller ikke kabler der er specielt til dem vel.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2011 kl. 16:27
Så skulle I opleve en speciel version af stikdåser fra DONG, problemerne med overhovedet komme ledninger herned i, fra apparaterne.  Embarrassed Når der eksisterer særlige antenner til modtage digitale kanaler, er det selvklart noget skal godkendes som kabler ikk' Wink 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu