Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pfugl
Guld medlem
Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
|
Emne: Profiber - nu uden "Startforfra" og demand Sendt: 19-September-2011 kl. 17:35 |
Det sidste år har man som Profiber abonnent under Østjysk Energi haft "Start forfra" og "On demand" funktionerne i alle TV pakker. Her pr. de 14 sep. er de pludselig fjernet, uden at man har fået besked om det. På forespørgsel fik jeg at vide at de kun var til test, og hvis man vil have dem tilbage, skal man købe en Waoo 3 pakke, som naturligvis er dyrere og med færre kanaler. Jeg føler mig r.vrendt for at sige det pænt. Måtte bare have luft.
Redigeret af pfugl - 19-September-2011 kl. 17:39
|
/Peter
|
|
binderup
Super bruger
Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 262
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 11:27 |
Det virker da underligt, for det er da i klar modsætning til hvad de selv skriver på deres hjemmeside:
"Og det bedste er, at du får Start Forfra uden ekstra omkostninger, når du har et TV-abonnement hos Waoo!. Så bestil digitalt TV hos Waoo! allerede i dag."
|
|
pfugl
Guld medlem
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 14:05 |
Fordi jeg fra tidernes morgen har et Profiber abonnement fra før Waoo kom ind i billedet. Har en lumsk mistanke om at man gerne vil slippe af med disse gamle abonnementer.
|
/Peter
|
|
binderup
Super bruger
|
Sendt: 20-September-2011 kl. 14:08 |
ahh på den måde. der kan måske ligge nogle rettighedsmæssige problemer i det?
|
|
Ozzy
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
|
Sendt: 21-September-2011 kl. 12:33 |
Det er helt sikker pga rettigheder at de gamle "Profiber" kunder ikke har disse funktioner mere. Det er ikke noget som de selv er herre over desværre.
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
Tine M.
Bruger
Oprettet: 01-April-2008
Sted: Horsens
Point: 97
|
Sendt: 21-September-2011 kl. 14:13 |
pfugl skrev:
Fordi jeg fra tidernes morgen har et Profiber abonnement fra før Waoo kom ind i billedet. Har en lumsk mistanke om at man gerne vil slippe af med disse gamle abonnementer. |
Me too, og jeg tror, du har ret i din antagelse.
Man kan jo heller ingen steder på nettet se, hvilken pakke, man har, hvilke kanaler man betaler for, og hvad man betaler.
Derudover havde jeg tidligere et login til movieurope.com - det virker heller ikke mere, det har jeg heller ikke fået besked om, fandt først ud af det, da jeg skrev til movieurope.com.
Så kommunikationen halter da gevaldigt, de kunne da bare skrive til os, og få os konverteret om til en eller anden favorabel pris, - en gang for alle.
/Tine
|
|
pfugl
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2011 kl. 17:54 |
Jeg er helt enig - en god kommunikation kan forebygge mange problemer og sure kunder. Det at man gemmer informationen dybt inde på en webside, virker som om man ikke har reelle hensigter, men skal have et eller lusket igennem. Der var ikke noget i vejen med kommunikationen dengang man skulle kapre nye kunder.
|
/Peter
|
|
binderup
Super bruger
|
Sendt: 21-September-2011 kl. 17:57 |
Uden at jeg skal tage Profiber til forsvar, så er der vel tale om at du har haft Waoo funktionalitet på dit Canal Digital abonnement (jeg antager at det er Family Mix pakken du har), og Waoo vil så ikke længere give den mulighed til de andre udbydere i samarbejdet?
|
|
janbau
Super bruger
Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 360
|
Sendt: 23-September-2011 kl. 01:16 |
Jeg håber også snart der kommer til at ske noget nyt der er ikke sket meget siden overgangen til Waoo , jeg skiftede over hovedsaglig på grund af at man så kunde få TV-2 sport Hd og så også for mugligheden for start forfra og de andre tiltag , men prisen var jo så desværre nedgangen af Hd kanaler . Noget jeg godt kan leve med et stykke tid endnu men er dog en del utilfreds over at Waoo ikke er mere med på noderne set iforhold til deres konkurenter med priser og kanaludbrud. Her tænker jeg på at man stadig ikke kan få Tv -3 Kanalerene ind i udvalget . Man er tvunget til at bestille en af Viasats små pakker hvor den minste pris er ca 189 kr + 67 ( Endnu en Serviseafgift ) = 256 kr oven i prisen for Waoo Store pakke 299 + 67 ( Serviseafgift ) = 366 kr . Samlet pris = 622 kr . Det er en pris som ikke mange vil betale . Tv-2 Sport og Tv-3 +( Viasat ) har jo også Fået eneretten på Superligafodbold så ikke flere kampe på Canal 9 og Dr 1 noget der som Waoo kunde ikke er så godt for dem som er til Superligafodbold . Jeg snakede med kunde servise for ca 4 månder siden og forlagde dem for denne prisberegning og de kunne da godt se problemet og sagde at Tv-2 jo bliver betalingkanal pr 1-1-12 og så skulle der jo ses på sammensætningen af Waoo kanaludbud og pakker . Og her kunne Tv-3 kanalerene måske komme på Tale . Vi snakkede kort om at Viasat ikke er nemme at forhandle med men jeg sagde at nu da i heder Waoo burde i snart være store nok til at kunne få nogle priser og udbud som Stofa og Yosee . De kører ellers masive Tv spots om Waoo i øjeblikket så vi må håbe det bedste , ellers er jeg begyndt at overveje om jeg skal gå over til Stofa . Noget jeg ville være ærgelig over da fiber er fremtiden . Jeg kom godt nok uden for emnet men lidt debat kan det vel sætte igang .
Redigeret af janbau - 23-September-2011 kl. 01:24
|
Lg 47L M760 T LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray
|
|
Rasmusdc
Guld medlem
Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
|
Sendt: 23-September-2011 kl. 07:54 |
okay, jeg har personligt ikke taget alle de andre kanaler, har KUN viasat pakken + HD pakken så det er noget ala 249 kr om mdn (viasat 14 hedder den vist) der er alt sporten, dog har jeg jo ikke canal 5-6-9 og tøse kanal 4.. men seriøst så dem aldrig på parabol det er reality.. istedet fik jeg Viasat Premier league både i alm og HD, dejlig kanal.
Så synes ikke det er STOR slemt. men ja det er ikke billigt.
|
|
|
moho
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
|
Sendt: 23-September-2011 kl. 13:36 |
Hvad er Catch22 problemet mht. Viasat og så Waoo fibrene? Og så er jeg uenig i at Fibrene skulle have nogen særlig fremtid.
Indrømmet dette er slynget ud for blot slynge noget ud
Iøvrigt mener jeg det er forkert at El selskaberne vil ind på et marked præget af "Pakkeløsninger", el betaler vi jo per kWh. På den måde som TDC må kæmpe med næb og kløer for beholde sin førertrøje mht. kobberforbindelserne, da har andre parter vel en parallel ret til kæmpe for hvad man nu har af Tv program-udbud, uden bare give efter for hvad der ellers sker.
Redigeret af moho - 23-September-2011 kl. 13:44
|
|
Tine M.
Bruger
Oprettet: 01-April-2008
Point: 97
|
Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 11:01 |
Hvor er det egentlig irriterende, at der sådan er forskel på kunder, det var jo ikke til at vide, at man valgte det "forkerte" selskab, da man sagde ja til hele pakken, da Profiber kom til byen.
Nå, jeg må prøve lykken med Nrgi's Kundeservice, og høre, om man overhovedet kan blive konverteret til fuldblods Waoo-kunde.........
/Tine
|
|