Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Neobi/q
Super bruger
Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
|
Emne: Skribent forlader Recordere.dk? Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 21:02 |
Undrede mig lidt over denne her nyhed på Newz.dk
Hvad går det ud på? Er der noget hold i det? Og hvem er den omtalte Christian Andersen?
Morten
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
Bruger udmeldt 10
--
Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 21:26 |
hmm har aldrig hørt om Christian Andersen på denne side? men det er da en intressant historie.
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2402
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:03 |
Det mest imponerende er at læse alle de kommentarer fra folk der ikke kan hitte ud af hvem der skrev artiklen og hvem det var der forlod recordere.dk. Citat: "Sidste uge
valgte redaktionen på Recordere.dk at bringe en stærkt kritisk klumme om
den afdøde Steve Jobs skrevet af journalisten Morten Bay, som i sidste
ende fik en anden skribent til at forlade sitet. Efter et skænderi omkring klummens indhold valgte Christian Andersen at forlade sitet efter to år som skribent og anmelder" Det er ret underholdende efterfølgende at læse folk spekulere over hvem der mon skrev artiklen, hvem der skred og om vedkommende der skred mon blev sparket ud fordi han havde skrevet den kritiske artikel, lol.
Faktisk lidt skræmmende at der gives spalteplads til kommentarer fra folk der ikke magter at udlede det highlightede på egen hånd af en kort artikel på et par få afsnit.
|
|
Neobi/q
Super bruger
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:06 |
Den er nemlig meget sjovt tolket på newz.dk Men det ændre dog ikke på, hvem denne Christian er :p
|
|
|
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12326
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:06 |
strandvasker skrev:
Det mest imponerende er at læse alle de kommentarer fra folk der ikke kan hitte ud af hvem der skrev artiklen og hvem det var der forlod recordere.dk. | Jeg tænkte at Newz måske efterfølgenden har rettet i artiklen?
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:15 |
Christian Andersen kalder sig som regel CTA i diverse fora, men mig bekendt har han ikke været særligt aktiv her på siden (?). Jeg tillader mig at gætte på at han er blevet pigesur og har nogle forbindelser til Newz.dk som han bruger til at stille Recordere.dk i miskredit (eller rettere, forsøge uden særligt meget held). At en tilfældig bruger der engang har skrevet en enkelt anmeldelse af en NAS server her på siden, kan kalde sig selv for "skribent og anmelder gennem to år", det er godt nok temmeligt patetisk. Der er ikke meget kød på dén and.
Det beviser vist bare at visse sites æder enhver "nyhed" råt, bare der står Steve Jobs et sted i teksten.
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:16 |
Naiera skrev:
Jeg tænkte at Newz måske efterfølgenden har rettet i artiklen? |
Det er da muligt, men jeg tror det såmænd ikke. Hvis du læser nogle af de kommentarer folk kommer med til artikler på netaviserne ligner det en generel trend at visse mennesker simpelthen ikke magter at hive helt basal information ud af selv ret korte og konkrete artikler.
|
|
Neobi/q
Super bruger
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:18 |
Otto J skrev:
Christian Andersen kalder sig som regel CTA i diverse fora, men mig bekendt har han ikke været særligt aktiv her på siden (?). Jeg tillader mig at gætte på at han er blevet pigesur og har nogle forbindelser til Newz.dk som han bruger til at stille Recordere.dk i miskredit (eller rettere, forsøge uden særligt meget held). At en tilfældig bruger der engang har skrevet en enkelt anmeldelse af en NAS server her på siden, kan kalde sig selv for "skribent og anmelder gennem to år", det er godt nok temmeligt patetisk. Der er ikke meget kød på dén and.
Det beviser vist bare at visse sites æder enhver "nyhed" råt, bare der står Steve Jobs et sted i teksten. |
Det anede mig nemlig nok. For ved at brugeren CTACTA (Christian) blev bandet. Og tænke nok det var ham.
Redigeret af Neobi/q - 17-Oktober-2011 kl. 22:19
|
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:31 |
Selv om jeg har været aktiv på recordere i over syv år, er jeg ikke stødt ind i denne Andersen.
|
Venlig hilsen KB
|
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 23:33 |
Christian kastede om sig med anklager overfor Morten Bay, og selvom vi forsøgte at berigtige dem over for ham, valgte han at smutte fra recordere. Han bad os om at slette alle hans 600+ indlæg og hans NAS artikler.
Men at kalde sig fast skribent, og ansat på recordere.dk, er nok lige "friskt" nok. Vi har også forsøgt at forklare NEWZ at der ikke var fugls føde på den nyhed, og at det drejede sig om en mavesur bruger, der ikke kunne acceptere at der blev skrevet en klumme om Jobs, der ikke forgudede ham.
Det er altid skide ærgerligt når man mister brugere på et site, og ikke mindre ærgerligt når de smækker med døren på den måde som Christian gjorde, men dem som kender recordere.dk ved godt at vi ikke er et site, der smider folk på gaden for at være uenige med andre brugere på recordere.dk.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
ridderdk
Guld medlem
Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
|
Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 00:39 |
hummelmose skrev:
Christian kastede om sig med anklager overfor Morten Bay, og selvom vi forsøgte at berigtige dem over for ham, valgte han at smutte fra recordere. Han bad os om at slette alle hans 600+ indlæg og hans NAS artikler.
Men at kalde sig fast skribent, og ansat på recordere.dk, er nok lige "friskt" nok. Vi har også forsøgt at forklare NEWZ at der ikke var fugls føde på den nyhed, og at det drejede sig om en mavesur bruger, der ikke kunne acceptere at der blev skrevet en klumme om Jobs, der ikke forgudede ham.
Det er altid skide ærgerligt når man mister brugere på et site, og ikke mindre ærgerligt når de smækker med døren på den måde som Christian gjorde, men dem som kender recordere.dk ved godt at vi ikke er et site, der smider folk på gaden for at være uenige med andre brugere på recordere.dk. |
Nåe, så han "stoppede" altså selv sin bruger, man kunne ellers godt få det indtryk den var blevet "stoppet" for ham?
Redigeret af ridderdk - 18-Oktober-2011 kl. 00:39
|
|
Ghump
Bruger
Oprettet: 27-August-2010
Point: 92
|
Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 10:52 |
hummelmose skrev:
Det er altid skide ærgerligt når man mister brugere på et site, og ikke mindre ærgerligt når de smækker med døren på den måde som Christian gjorde, men dem som kender recordere.dk ved godt at vi ikke er et site, der smider folk på gaden for at være uenige med andre brugere på recordere.dk. |
Hvis man husker tilbage til Hifi4All og andre sites, så ved man at det ikke er hverken første eller sidste gang vi ser den opførsel fra CTACTA. Han har flere gange smækket eftertrykkeligt med døren og brændt samtlige broer bag sig. Statistikken taler ligesom for, at det også vil ske igen. Så mere ærgeligt er det nu ikke... Mere et spørgsmål om tid.
|
|