recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - commodore 64 + spil. Priser?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketcommodore 64 + spil. Priser?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Doc Love28 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2011
Sted: Fabjerg
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: commodore 64 + spil. Priser?
    Sendt: 07-November-2011 kl. 19:31
Heysa Alle! Smile

Jeg har fundet en sort sæk på loftet hos de gamle da de skulle flytte, den var fyldt med commodore 64 + udstyr og spil. Havde egentlig tiltænkt mig at knægten skulle have det at lege med når han bliver større, men med den interesse han viser for min iphone som 1½ årge må jeg nok se i øjnene at det nok ikke bliver ham der skal have det. Så efterlyser lidt priser på det hele? Ved godt maskinen i sig selv nok ikke kan koste det store, men måske der var nogle kult klassikere imellem spilene som måske kunne koste lidt. Så nogen der ved om der findes en "Liste" med de mest købte spil? Eller nogen herinde der har en ca pris viden? Mvh
Liste over ting og spiller kommer lige imorgen.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2011 kl. 21:23
De fleste klassikkere, kan idag spilles/emuleres fra nettet på en alm. PC, så du skal ikke ikke forvente en guldgrube. Jeg forærede vores samling til et par gode venner, der kører hele retrobølgen med Soda-Stream osv. Der er stadig nogen, der sætter pris på det; lad være at med at gøre det selv.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af Doc Love28 Doc Love28 skrev:

Heysa Alle! Smile

Jeg har fundet en sort sæk på loftet hos de gamle da de skulle flytte, den var fyldt med commodore 64 + udstyr og spil. Havde egentlig tiltænkt mig at knægten skulle have det at lege med når han bliver større, men med den interesse han viser for min iphone som 1½ årge må jeg nok se i øjnene at det nok ikke bliver ham der skal have det. Så efterlyser lidt priser på det hele? Ved godt maskinen i sig selv nok ikke kan koste det store, men måske der var nogle kult klassikere imellem spilene som måske kunne koste lidt. Så nogen der ved om der findes en "Liste" med de mest købte spil? Eller nogen herinde der har en ca pris viden? Mvh

Maskinen er som du siger næppe ret meget værd, der er masser af dem på markedet trods alt. Men hvis det er originale spil, så kan de godt være en smule værd - prøv at søge på dem på ebay, og se hvad de går for. Nogle er værdiløse, mens andre er kult og går for nogle hundrede kroner. Et gammelt BASF bånd med ABC Turbo og pirat-spil får du næppe ret meget for... Wink
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

De fleste klassikkere, kan idag spilles/emuleres fra nettet på en alm. PC, så du skal ikke ikke forvente en guldgrube. Jeg forærede vores samling til et par gode venner, der kører hele retrobølgen med Soda-Stream osv. Der er stadig nogen, der sætter pris på det; lad være at med at gøre det selv.

Forventer som heller ikke det helt vilde? Men det kunne jo være der var andre der kunne bruge det end mig. Smile
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Doc Love28 Doc Love28 skrev:

Heysa Alle! Smile

Maskinen er som du siger næppe ret meget værd, der er masser af dem på markedet trods alt. Men hvis det er originale spil, så kan de godt være en smule værd - prøv at søge på dem på ebay, og se hvad de går for. Nogle er værdiløse, mens andre er kult og går for nogle hundrede kroner. Et gammelt BASF bånd med ABC Turbo og pirat-spil får du næppe ret meget for... Wink

Tror der er 2 maskiner med 2 bånd afspillere. Så er der 2 power play. 9 forskellige bånd med spil og så af org er der: Agent x 2, Implosion, Judo, Bmx racers, Yogi Bear, Super Sports, Championships sprint, Back to reality, Ufo, Spitfire, Robocop, Topgun, Crazy cars, Boot camp, Ninja remix, Combat lynx, Zamzara, karate,sports mix,molecule man, 4 most megaheroes,4 most cute

Bare hvis der var nogen der var interesseret. Kan kontaktes på 22851214.Smile
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 18:43
åh ja... Summer games, winther games og international karate det var f...... Tider :-D hvis de var der var jeg tæt på at byde.

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu