recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo nye pakker og priser 2012
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo nye pakker og priser 2012

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo nye pakker og priser 2012
    Sendt: 11-November-2011 kl. 11:29
Så har Waoo udgivet en pressemedelse om de nye priser og hvilke nye kanaler der kommer i pakkerne .
 
Presselink
Kort fortalt
 
Pakke 1
Her kommer Tv2  Hd
 
Pakke 2 . Pris 329 kr måned ( 299 Kr nu )
Der kommer syv nye almindelige TV kanaler samt seks nye HD kanaler. Der er tale om to nye HD kanaler – Discovery HD og Animal Planet HD – samt fire HD versioner af eksisterende kanaler: SVT 2 HD, TV 2 Film HD, RTL HD og MTV Danmark HD.  Tv2 Hd
De syv nye almindelige kanaler er: dk4, TLC, TNT7, Showtime, Star!, Silver, og den engelsksprogede nyhedskanal France 24.
Tre almindelige kanaler – BBC World News, Extreme Sport Channel og UPTOWN TV – udgår.
 
Min egen komentar til Waoo nye pakkeindhold er , at det er på tide at der kom nogle flere Hd kanaler med i den store pakke . Godt at Rtl Hd og Tv 2 Hd er med da jeg bruger Rtl til at se Formel 1 og at Film da skal ses i Hd . At tv 2 kommer i Hd er jo ogse et most .
De nye kanaler TLC Showtime og Silver er da også et plus .
 
 
Og nu det negative nu har vi haft FiberTv fra starten af og har savnet at se Viasat Tv 3 Tv3 + som efter min mening burde have været en muglighed fra starten af . Og da Profiber blev til Waoo og blev større på marked burde Tv 3 Tv 3 + at være finde i den store pakke så min skuffelse er der stadig .
Da disse kanaler er at finde i Yousee Stofa Pakker .
Hvorfor Viasat stadig er så svære at danse med er mig en  gåde .
 
Savner også Eurosport Hd men kan godt se at prisen skal holdes nede og en pris på 329 Kr for en ganske god tv pakke med et godt indhold til alle hvis Viasats Tv 3 Tv 3 + kan undværes , Måske nok en af Danmarks bedste Tv pakker til den pris .
 
Jeg har skrevet et langt indlæg og sendt det til Waoo og skrevet noget af det jeg har været inde på i dette indlæg men har ikke fået svar endnu .
 


 
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moho Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 16:46
Hej  Janbau
 
Godt skrevet, selv har jeg ikke spurgt ind hos nogen, mere sådan bare tænkt hvordan nogen kan klare sig uden også tilbyde TV3's programmer.
 
Nu er det ikke sådan at jeg ønsker vores Antenneforening Århus dropper TV3, mere igen fordi jeg ikke lige kan føle den dybere mening i udelukke samme fra hvad man nu tilbyder.  Embarrassed
 
Det jeg har imod Waoo er mere en følelse end noget jeg konkret har en mening om.


Redigeret af moho - 11-November-2011 kl. 16:49
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 22:15
Jeg syntes at Waoo / Energimidt er ved at blive for dyre med deres tv pakker .
Især den store pakke  , som er fyldt op med en masse dårlige kanaler .
Det er træls at betale for nogle meget dyre sportskanaler , når man aldrig ser sport .
De burde ligge sportskanalerne i en "Sportspakke" så dem der vil se sport , kunne tilkøbe denne pakke .
Det ville gøre den store tv pakke ca 100,00 kr billigere .
I disse tider må man spare hvor man kan .
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binderup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 10:10
Vi nåede frem til at vi i bund og grund betalte 200,- pr md for at se Discovery, så vi gik ned på den mindste TV pakke med børnekanalerne som ekstra kanaler.

Mangler vi tv fix, så klare en VPN forbindelse til USA (Hulu/Netflix) eller UK (iPlayer) det meste.

Viasat kanalerne mangler vi overhovet ikke. Skulle vi have lyst til at se en superligakamp, så kan jeg fint klare mig med ViaPlay, som er indbygget i vores TV (dog er det irriterende at man skal købe TV+Film for at få adgang til Sport på ViaPlay)
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 12:32
Janbau, der er en meget simpel grund til at Waoo ikke kan tilbyde Viasat kanaler som Profiber kan i deres område, og det er fordi at Waoo ikke har rettighederne til at må sælge de kanaler.

Selv om Profiber blev til Waoo, så er rettighederne stadigvæk hos Profiber og ikke hos Waoo.

Men mon ikke de kommer hvis Waoo ellers kan få en ordenlig aftale med Viasat.

Problemet er jo bare som altid, at viasat er rigtig dyre for de kanaler som de tilbyder, og det kan jeg ikke helt forstå.

jeg synes at det er lækker at Waoo kommer med en ny stor pakke som indholder flere HD kanaler mv.

Personligt mangler jeg ikke Viasat :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 12:45
Ole Pihl jeg vil langt hen af vejen give dig ret i at der er mange kanaler i den store pakke og også mange som man jo slet ikke ser det er der også i de pakker som feks Yousee og stofa har .
Nu er du ikke til sport og Jo sport koster , jeg valgte netop Waoo da jeg så kunne se Tv 2 sport som jo ikke er at finde i Canal Digital Family Mix som vi havde igennem Profiber.
Nu synes jeg ikke at Waoo 2 tv pakker er dyre set i forhold til de andre udbydere på markedet synes faktisk at man efterhånden får meget i den store pakke .
 
Men Du kan have ret i at der skulle være muglighed for at feks kunne vælge sport fra , Men så skulle jeg jo også have mugligheden for at vælge Børnekanalerne fra som jo også koster noget . Hvad med musikkanalerene ? .
 
Ja hvad skal man så Gøre som kunde hos Waoo eller for den sag skyld hos andre udbydere af Tv i Danmark ? .
 
Man vælger som kunde hos Waoo Pakke 1 og køber de kanaler som ønsker i Tilvalspakker det kan man jo godt hos Waoo problemmet er bare som jeg ser det at man kan stort set ikke spare ret meget .
I dit tilfælde måske 100 Kr har du været inde at regne på det .
 
Jeg har prøvet at regne på det ved feks at vælge Boxer og her kom jeg frem til at jeg måske kunne spare lidt men havde så ingen Kanaler i Hd som jo er Boxer store svaghed , bevares der kommer Hd i 2012 men det kommer også til at koste .
 
 
Skulle jeg vælge de kanaler hos Waoo som jeg vil se har jeg regnet mig frem til at jeg ikke sparre så meget da vi ser Sport Og Tv 2 kanalerene og Tv 4 Tv 5 6 eren og Canal 9 .
Man kan ikke lige Pt vælge Tv 4 Tv 5 6 eren i en selstændig pakke hos Waoo som jeg ser som et stort problem . Jeg har læst at det har noget med at dem som står bag disse kanaler ikke vil sælge dem i sælstædige pakker .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:07
Ozzy  jeg er godt klar over at det hænger sådan sammen og jo det kommer jo nok engang men Hvornår om 2 År !!! . Synes stadig at det er en stor mangel da Profiber og Waoo er under samme tag om man så må sige . Eller sagt på en anden måde at du som kunde hos i vores tilfælde som har valgt Fiber frem for Stofa . Før vi gik på Fiber havde vi Viasat på Parabol , vi valgte dem fra da det efterhåden blev for dyre at danse med . Det er de stadig nok også derfor det ikke er lykkes for Waoo og fra starten af Profiber at få Tv 3 Tv 3+ ind i en af deres Tv pakker , jeg mener faktisk at Viasat og Waoo har pligt til at disse kanaler var at finde i en pakke da energiselskberne har valgt at ligge fiber ind hos mange husstande i Danmark .
Er godt klar over at min formulering i dette indlæg måske nok ikke hæger ordenlig sammen men mener nu stadig at energiselskaberne har et problem her .
Vi er faktisk blevet lovet at Tv-3 Kanalerene var at finde i en af deres grundpakker eller pakker inden for en ikke så fjern fremtid !!!!
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binderup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:22
Jeg tror at det hænger sammen med at Waoo er tilstede i traditionelt Viasat parabol land, altså områder hvor man ofte ikke har mulighed for kabeltv som Yousee eller Stofa. I parabol områderne er man mere tilbøjelig til at købe de større pakker (typisk pga Viasat konstant forsøger at binde folk i længere perioder end det er lovligt), hvorved Viasat tjener mere, derfor er de ikke interesserede i at give Waoo en god deal.

Waoo er heller ikke endnu så store som Yousee eller Stofa, og derfor har de (formoder jeg) ikke så meget vægt i forhandlinger med Viasat i forhold til at presse priser ned.

Hos Østjysk Energi kan man få Viasat, dog under betingelse af Waoo 3 pakken og så begynder den samlede pris at være ret høj, specielt når det eneste Viasat har at byde på er fodbold (eller unge tåber der drikker sig stive konstant)
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:34
binderub du har fat i meget af det som jeg også tror er grunden . Her i Horsens og omegn er der lagt fiber ned hvor Stofa hører til .
 
Waoo fremgang på 37 % .  Så det går da fremad så håb er der da .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Ozzy  jeg er godt klar over at det hænger sådan sammen og jo det kommer jo nok engang men Hvornår om 2 År !!! . Synes stadig at det er en stor mangel da Profiber og Waoo er under samme tag om man så må sige . Eller sagt på en anden måde at du som kunde hos i vores tilfælde som har valgt Fiber frem for Stofa . Før vi gik på Fiber havde vi Viasat på Parabol , vi valgte dem fra da det efterhåden blev for dyre at danse med . Det er de stadig nok også derfor det ikke er lykkes for Waoo og fra starten af Profiber at få Tv 3 Tv 3+ ind i en af deres Tv pakker , jeg mener faktisk at Viasat og Waoo har pligt til at disse kanaler var at finde i en pakke da energiselskberne har valgt at ligge fiber ind hos mange husstande i Danmark .
Er godt klar over at min formulering i dette indlæg måske nok ikke hæger ordenlig sammen men mener nu stadig at energiselskaberne har et problem her .
Vi er faktisk blevet lovet at Tv-3 Kanalerene var at finde i en af deres grundpakker eller pakker inden for en ikke så fjern fremtid !!!!


Hvem har lovet dig at du kan få tv3 kanalerne i din grundpakke???

Som sagt så er det jo Profiber ( Tre-For, NRGi, Østjysk-Energi) som har rettighederne til at kunne sælge Viasat i det gamle "profiber" område, og derved ikke resten af Waoo land. :)

Når Waoo engang får handlet rettighederne på plads med Viasat som jo nok komme engang, så må vi jo se hvad priser de får handlet sig frem til, men man skal nok ikke regne med at det er meget billigere end hos Profiber i dag.
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 16:06
Ozzy har  du en fiberforbindelse hos en af energiselskabererne  ? Det lyder som om at du synes det er helt i orden at man som kunde hos en af de nævnte   ( Tre-For, NRGi, Østjysk-Energi)  ikke har muglighed for Få Tv 3 kanalerne til en ordenlig pris ?? Så er jeg sådan set lige glad med hvem der har retighederne til at levere tv 3 kanalerne . Arbejder du for en af energiselskaberne ? .
Da man som kunde hos NRGi ikke har muglighed for at få Tv-3 kanalerne og kun dem i nogle AF DERES PAKKER om det så heder Profiber eller Waoo .
 
Og nu til spørgsmålet Hvem har lovet dig at du kan få tv3 kanalerne i din grundpakke . Det har medarbejdere fra support gjort . De har sagt at de var sikre på at de over tid ville kunne tilbyde Tv-3 i en af deres grunpakker og især da Waoo kom på markedet . Det sidste jeg hørte var at da Tv-2 jo bliver betalings kanal i 2012 var deres Forhandlere rimelig sikre på at det nok skulle lykkes denne gang også fordi at Waoo jo efterhånden bliver større .
 
Synes at Waoo med den nye pakke i 2012 Faktisk har gjort det godt ang Programudvalg til en rimelig penge havde bare håbet at se Tv-3 Kanalerene med denne gang .
 
 
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 17:10
Som "janbau" skriver blev vi også lovet (TV3 og TV3+) på info- møderne i vinteren 2005-2006 , forud for udbredelsen af fiber her i byen .
Vi fik fiber i huset i december 2006 , og montøren regnede med at Viasat kom med i pakken  indenfor 6 måneder .
Nu skriver vi snart 2012 og Viasat er stadigvæk ikke kommet med .
Personligt er jeg også ligeglad , vi havde forud for fiberen  Viasat via parabol i mange år , men jeg savner dem ikke .
Hvis Waoo engang får Viasat med i deres tvpakker , så stiger pakkeprisen vel bare med 50,00 kr eller mere .
Så er jeg stået af .
Tv kan også blive for dyrt .
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu