|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() Sendt: 15-November-2011 kl. 15:45 |
Hej er der en der ved, hvor man kan, downloade en fil med myrekrig, som man kan brænde, på en DCD?og skal den så køres på en analog tv kanal eller
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Er en analog kanal uden antennestikket i, ikke en myrekrig? Jeg tror det
![]() |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Der er lidt hjælp her http://flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1167305835
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() |
Da jeg var i gang med at "vaske" min VT30 brugte jeg bl.a. den indbyggede rulle-menu og så "dynamisk" billedindstilling. Om rullerne er bedre end myrekryb ved jeg ikke, men det at skifte til dynamisk synes jeg hjalp lidt mere.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
Hej Steen jeg gører det du skriver, men Sommer som jeg købte min VT30 af anbefalde denne løsning som jeg søger, derfor mit indlæg, ellers venter jeg bar på Sommer (Panasonic center)
kommer med sådan en.
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Har du læst mit link ? i den er der direkte link til flere af de video filer du efterspørg.
|
|
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() |
Hvis du skifter over på den analog tuner er det muligt at lave myrekrig ved at tune en kanal til et område uden signal. Jeg oplevede at TV'et sænkede lysstyrken efter et stykke tid, men det må være mulig at optage en sekvens inden dette sker. Den kan så afspilles i en loop. |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Redigeret af taj59 - 15-November-2011 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm var ellers sikker på det var der jeg fik min fra. Nå jeg finder den lige imorgen så og upper den til dig :)
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Neobi/q]Hmm var ellers sikker på det var der jeg fik min fra. Nå jeg finder den lige imorgen så og upper den til dig :)[/QUOTE-
Hej Neobi det vil jeg sætte pris på, fordi jeg satte tv til en analog kanal, og tog så antennestikket ud, og så var der myrekrig/sne på skærmen, men efter et stykke tid, slukkede tv af sig selv
![]() |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Ved ikke om du har set disse og om du måske kan bruge noget af det?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |