|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() Sendt: 28-November-2011 kl. 19:48 |
|
Er der andre end mig, som lige nu ser BIF - AC Horsens, og kan bekræfte at det tætteste det signal har været på HD, er HD logoet i venstre side. Det er da super sølle kvalitet.
Redigeret af hummelmose - 28-November-2011 kl. 19:49 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Flot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Frederiksberg C Status: Offline Point: 49 |
![]() |
|
Helt enig, ussel ussel kvalitet - og det er ikke kun BIF jeg taler om ;-) Harry Potter på 5'eren er sgu heller ikke for god... DR HD rammer et bedre niveau her til aften..
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Ja, kvaliteten er ikke noget at skrive hjem om. TV2 Sport HD har for længe siden meddelt, at ikke alle udsendelser er i HD. Det skete da TV2 Sport og TV2 Sport HD begyndte at samsende. Om det er grunden til den manglende kvalitet i kampen BIF - Horsens, ved jeg selvfølgelig ikke.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Jens, prøv SD-udgaven af TV2 Sport på 537. Forskellen er ikke stor.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Jeg loggede faktisk på recordere for at se om der var andre, som kommenterede billedkvaliteten på denne kamp. Den er da det ringeste af det ringeste. Ansigter er en ensfarvet plamage og trøjenumre kan ikke tydes. Man kan faktisk ikke altid se hvem de enkelte spillere er! Min VHS-afspiller gjorde det bedre end det der diskes op med i aften. Det er simpelthen for pinligt at man skal betale for en så ringe billedkvalitet. HD kanal min bare... |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Det ændrer ikke ved det faktum, at man simpelthen ikke kan være bekendt at kalde det her HD eller (HD) for den sags skyld det er BELOW SD
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
|
HD = Helvedes Dårligt!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Selvfølgelig ændrer det ikke noget. Det var alene ment som en yderligere understregning af den ringe kvalitet. HD bør jo ikke være = SD.
|
||
Mvh.
||
![]() |
||
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Man burte lave en fælles klage over viasat. Ikke nok med at (vi) betaler 100 kr om måneden bare for at se HD kanaler. Er det ikke noget med det er gratis på canal digital?. Så begynder de at samsende TV2 sport og TV2 sport HD, så det får en undskyldning for at sige ikke alt på HD kanalen er i HD. Det var næsten bedre i gamle dage da de ikke samsendte. Godtnok en del genudsendelser på HD kanalen, men det var i det mindste i HD.
|
||
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
TV2Sport var jo en af de dyre kanaler i sin tid, superliga-fodbold, formel-1, jeg tror den kostede 50 kr om måneden; de fleste af rettighederne er for længst vandret over til de andre viasatkanaler; men prisen er sikkert den samme :-), der var iøvrigt lidt en diskussion om priser mv. i sin tid her på sitet kan jeg huske :-)
...men de er da vist de eneste der sender traktortræk, og det er da i HD...
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Jeg kunne godt tænke mig at se noget dokumentation på at TV2 Sport koster eller har kostet kr. 50? Udover det så er kvaliteten på deres kanal rent til grin, men samtlige Superliga kampe skulle være i HD efter næste sæson på alle kanaler der viser Superliga bold, da det er indskrevet i medieaftalen mellem TV stationerne og Divisionsforeningen. Det gør dog ikke den nuværende kvalitet bedre. Et lille OT, men der er ikke længere meget HD kvalitet på nogen af kanalerne hos Yousee ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Jeg husker nok forkert, i denne tråd tales der om 25 kr om måneden
Meget sjov læsning forresten, her nogle år siden, så kan man jo selv vurdere om den har været pengene værd .-)
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |