recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SAMSUNG PS64D8005 - SMART?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SAMSUNG PS64D8005 - SMART?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SAMSUNG PS64D8005 - SMART?
    Sendt: 21-December-2011 kl. 09:39
Hej 

Overvejer et køb af Samsung PS648005 (plasma).......
Lurer dog på hvor "smart" det er - Er der nogen som vil dele deres seneste erfaringer?

Vil gerne erstatte min Samsung Yousee boks..... (kone og børnevenligthed.... samt den yousee boks er enormt sløv!)
1) Er EPG`en på Samsung PS648005 god nok og præcis nok til at erstatte yousee boksen?
2) Fungerer optage funktionen til usb hdd godt nok til at erstatte yousee boksen?

Ved at jeg mister "start forfra" men det kan jeg leve med......

3) Den Yousee app der kan installeres på Samsung PS648005, i starten kunne man ikke leje direkte fra TV´et - kan man det nu, eller skal man leje igennem en computer?

4) SF Anytime app´en - er det god kvalitet i billede og lyd?

5) DLNA.....er visning af billeder og filer af brugbar kvalitet.... hastighed, manøvrering?

Håber at I har tid til et bare svar i denne travle juletid....
Glædelig jul alle sammen.

Mvh
LBA75

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 09:46

Fungerer optage funktionen til usb hdd godt nok til at erstatte yousee boksen?

Det vil jeg absolut ikke mene, da der kun er en Tuner i TVet, så der kan ikke optages X samtidig med man ser Y, og hvad er det så værd.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Fungerer optage funktionen til usb hdd godt nok til at erstatte yousee boksen?

Det vil jeg absolut ikke mene, da der kun er en Tuner i TVet, så der kan ikke optages X samtidig med man ser Y, og hvad er det så værd.

Hi

Fair kommentar...... det er jo et klart minus. I vores situation er det dog , sjældent noget vi bruger i praksis.
Hvis man ser ud over dette minus - hvordan fungerer så optage funktionen til HDD.... er det stabilt og god kvalitet - fungerer det med timer funktion fra EPG - selv med tv i standby?

Mvh
LBA75
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu