|
SAMSUNG PS64D8005 - SMART? |
Besvar |
Forfatter | |
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-December-2011 kl. 09:39 |
Hej
Overvejer et køb af Samsung PS648005 (plasma)....... Lurer dog på hvor "smart" det er - Er der nogen som vil dele deres seneste erfaringer? Vil gerne erstatte min Samsung Yousee boks..... (kone og børnevenligthed.... samt den yousee boks er enormt sløv!) 1) Er EPG`en på Samsung PS648005 god nok og præcis nok til at erstatte yousee boksen? 2) Fungerer optage funktionen til usb hdd godt nok til at erstatte yousee boksen? Ved at jeg mister "start forfra" men det kan jeg leve med...... 3) Den Yousee app der kan installeres på Samsung PS648005, i starten kunne man ikke leje direkte fra TV´et - kan man det nu, eller skal man leje igennem en computer? 4) SF Anytime app´en - er det god kvalitet i billede og lyd? 5) DLNA.....er visning af billeder og filer af brugbar kvalitet.... hastighed, manøvrering? Håber at I har tid til et bare svar i denne travle juletid.... Glædelig jul alle sammen. Mvh LBA75 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fungerer optage funktionen til usb hdd godt nok til at erstatte yousee boksen?
Det vil jeg absolut ikke mene, da der kun er en Tuner i TVet, så der kan ikke optages X samtidig med man ser Y, og hvad er det så værd.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hi Fair kommentar...... det er jo et klart minus. I vores situation er det dog , sjældent noget vi bruger i praksis. Hvis man ser ud over dette minus - hvordan fungerer så optage funktionen til HDD.... er det stabilt og god kvalitet - fungerer det med timer funktion fra EPG - selv med tv i standby? Mvh LBA75
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |