recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wii virker ikke på nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wii virker ikke på nyt tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stigchr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Februar-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wii virker ikke på nyt tv
    Sendt: 01-Februar-2012 kl. 19:12
Jeg har købt mig et nyt tv, et 46" samsung fladskærm. Problemer er nu at jeg kan ikke få ungernes wii til at virke på tv´et. Når jeg kobler wii til vha. det lille grønne special stik som medfølger ( med komponentkablerne) bliver skærmen bare grøn og lyder kan jeg godt høre. Jeg prøvede derefter at koble wii til vha scartstik det gav samme problem, efterfølgende koblede jeg wii til på det gamle fjernsyn igen, her var der ingen problemer. Hvad kan der være galt?
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 02:41
Kender ikke rigtigt til Samsung's tv'er. På mit eget Panasonic TV sætter jeg komponent kablerne i de dertil indrettede stik bag på fjernsynet og skifter så over til den AV indgang som passer der til.
Ved ikke helt, hvad det er for et specielt grønt kabel du nævner. Er det noget som specielt Samsung tv har ?

Men måske et call til Samsung's support kunne løse problemet. Eller tjek evt. manual/brugervejledning til Samsung tv'et, om der står noget specielt om, hvordan man tilslutter spilkonsoller.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
stigchr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Februar-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 06:01
Det er ikke et grønt kabel jeg snakker om, men billedet på tvét som bliver grønt...
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:21
Du skriver komponent-kabler som medfølger? Det plejer normalt ikke at følge med? Er det composite du mener, det er rød, hvid og gul kabel. Komponent er rød, grøn, blå, rød og hvid. 
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Du skriver komponent-kabler som medfølger? Det plejer normalt ikke at følge med? Er det composite du mener, det er rød, hvid og gul kabel. Komponent er rød, grøn, blå, rød og hvid. 
Composite stik er gult, audiodelen er rød og hvid ( som du ganske rigtigt skriver ), vil blot uddybe.
Til component følger der normalt ikke audiokabler med, de skal købes i tillæg ( men stadigvæk røde og hvide ). 
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 10:17
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:29
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu