|
wii virker ikke på nyt tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stigchr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2012 kl. 19:12 |
Jeg har købt mig et nyt tv, et 46" samsung fladskærm. Problemer er nu at jeg kan ikke få ungernes wii til at virke på tv´et. Når jeg kobler wii til vha. det lille grønne special stik som medfølger ( med komponentkablerne) bliver skærmen bare grøn og lyder kan jeg godt høre. Jeg prøvede derefter at koble wii til vha scartstik det gav samme problem, efterfølgende koblede jeg wii til på det gamle fjernsyn igen, her var der ingen problemer. Hvad kan der være galt?
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender ikke rigtigt til Samsung's tv'er. På mit eget Panasonic TV sætter jeg komponent kablerne i de dertil indrettede stik bag på fjernsynet og skifter så over til den AV indgang som passer der til.
Ved ikke helt, hvad det er for et specielt grønt kabel du nævner. Er det noget som specielt Samsung tv har ?
Men måske et call til Samsung's support kunne løse problemet. Eller tjek evt. manual/brugervejledning til Samsung tv'et, om der står noget specielt om, hvordan man tilslutter spilkonsoller.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
stigchr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
Det er ikke et grønt kabel jeg snakker om, men billedet på tvét som bliver grønt...
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Du skriver komponent-kabler som medfølger? Det plejer normalt ikke at følge med? Er det composite du mener, det er rød, hvid og gul kabel. Komponent er rød, grøn, blå, rød og hvid.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Til component følger der normalt ikke audiokabler med, de skal købes i tillæg ( men stadigvæk røde og hvide ).
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |