recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canon printer leveres med ½ fyldte blækpatroner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canon printer leveres med ½ fyldte blækpatroner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
redmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér redmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canon printer leveres med ½ fyldte blækpatroner
    Sendt: 06-Februar-2012 kl. 20:52
Hejsa
Overvej det en ekstra gang inden i vælger en Canon ink-jet printer.
Disse leveres med ½ fyldte farvepatroner. Dette kan man ikke læse nogle steder, men en medarbejder hos Canon har fortalt det, da jeg klagede over meget dårlig holdbarhed på farvepatroner.
HP gør det samme, men der kan man i det mindste læse det ud fra type nr. på de medleveret patroner.
/Jakob Glørud
Jakob :-)
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 20:59
Ikke noget nyt der for mit vedkommende. (og tror ikke kun det er canon og hp)
De sparer vel der hvor de kan for at få prisen på printeren ned, så man vil købe den.

Jeg har lige fået en canon mp495 og er meget overrasket over holdbarheden på de patroner der fulgte med i forhold til tidligere canon modeller.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 21:19
Det er vist meget normalt, også på de billige laser printere. Det er jo ikke printeren de tjener penge på men derimod tilbehør og forbrugsvarer.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 21:21
Er der nogen printerfabrikanter, der ikke gør det?

Jeg har lige købt en HP farvelaserprinter for cirka 1000,-. Patronerne, som fulgte med, er halvt fyldte. Skal jeg have ny toner, koster et komplet sæt patroner cirka 2000,-. Så i det mindste kan jeg sige, at jeg ikke har betalt for printeren, kun for toneren.

(At jeg så sandsynligvis betaler en uhyrlig overpris for toneren, er en anden sag).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu