recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åhh nej - nu også nedtælling??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åhh nej - nu også nedtælling??

Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åhh nej - nu også nedtælling??
    Sendt: 05-Marts-2012 kl. 08:39
ÅÅÅH nej!

Der har været meget skriveri omkring Recordere og iApple herinde - måske med rette?

Det virker lidt som om at recordere er blevet besat af Apple og deres produkter og måder at lancere produkter på.

Alle de rygter og artikler der bliver skrevet har jeg tit tænkt, ja ok, jeg vælger kun at læse dem med facts, eller dem der synes interessante - og derved har jeg sprunget rigtig mange nyheder om apple over på recordere.

Men at man nu vil sætte et ur til nedtælling på forsiden (Jeg formoder det er til Apple show den tæller ned?), for i bedste hemmeligheds-apple-stil skriver man ikke umiddelbart hvad man tæller ned til.

Jeg må sige at jeg har holdt skruen i vandet hvad angår at "anklage" recordere for at være partiske, men nu kunne jeg simpelthen ikke holde min frustration tilbage mere.

Ærgerligt.

...bliver mit emne slettet må det jo siges at være i rigtig Apple-ånd. Vi får se. 
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 08:49
Partisk fordi de bringer nyheder, om de mest efterspurgte produkter? Hvis der ikke skal mere til, at gøre dig frustreret må du have et hårdt livLOL
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 08:51
Enig Clap

For meget måske - og for lidt facts

Og synes efterhånden Apples produkter er blevet overhalet af de andre - lidt lige som B&O fjernsyn

Men Apple skal have credit for at vi er hvor vi er idag (tror jeg) mht brugervenlighed & flotte produkter - synes bare ikke deres produkter er så anderledes længere (desværre)
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 08:52

En nedtælling viser dem der interesserer sig for begivenheden hvornår den er. En slags reminder, da man jo ikke kan komme for sent, i forhold til den live chat der holdes.

Samtidig er den en reklame for at vi holder den live chat. Og egen-reklamer er ind imellem nødvendige, for at få læsernes opmærksomhed Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Speednut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Skive, Danmark
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speednut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 09:35
jeg er enig, det har taget lidt overhånd med rygter og apple på det seneste.

I det hele taget, er der alt for meget smartphones og tablet fokus i nyhederne. Recordere kan efterhånden ligeså godt ændre navn til mobilsiden2.dk

surround/hi-fi er efterhånden blevet skubbet langt i baggrunden.  Jeg har svært ved at se, hvorfor jeg skal blive ved med, at besøge siden, da jeg ikke køber ny mobil 1 gang i måneden, eller har noget at bruge en tablet til.
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.

Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 09:48
Du kan jo også blot se det som en nedtælling til hvornår du skal holde dig væk fra internettet, hvis ikke du kan tåle at høre nyheder om andet end det, du selv kan lide

Er det virkelig så vanskeligt ganske enkelt kun at læse de nyheder man finder interessante og ignorere resten?

Jeg synes det fungerer fint for mig
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Speednut Speednut skrev:

I det hele taget, er der alt for meget smartphones og tablet fokus i nyhederne. Recordere kan efterhånden ligeså godt ændre navn til mobilsiden2.dk

Vi er et bredt tech-medie, og vi skriver om al elektronik til hjemmet.

Når der er store begivenheder som verdens største mobiludstilling, så fylder mobilnyhederne meget. Fordi der er mange af dem.

Vi skriver bare om det hele, og så må læserne selv sortere. Det er nemlig umuligt at gøre alle tilfredse på samme tid, for vi interesserer os hver i sær for forskellige ting Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 10:32
Forslag - I kunne evt. indføre, at nyhederne fik nogle tags: f.eks. i dette tilfælde "apple" "ipad" osv, og så give brugerne mulighed for at blackliste visse tags, så uønskede nyheder automatisk blev sorteret fra?
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 10:47
Ahem, os med iPads kan altså ikke se nedtællingen, da den er kodet i Flash

Redigeret af Jwin - 05-Marts-2012 kl. 10:48
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Så har jeg helt misforstået det.
Jeg troede det var til Apple brugere den nedtælling var lavet.
Men det er til nye potentielle brugere/kunder i stdet for LOL

Redigeret af SVP03 - 05-Marts-2012 kl. 10:50
SVP03
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 13:55
Jwin, super bemærkning !!
Såvidt jeg husker er der vidst også nedtælling til yousee livemeeting o.l., dermed er det ikke en apple ting og jeg bliver ikke generet af en nedtælling.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2012 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Så det er kun Android (og pc) brugere der generes af den, det styrer
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  123 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu