|
CIR header + Harmony 900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 17:54 |
Jeg har et motherboard med CIR header og en Harmony 900 med den medfølgende RF->IR blaster.
Blasteren har små IR hoveder siddende tilsluttet via jack. Lige nu bruger jeg en ekstern USB reciever, men IR modtager og IR sender har det med at forskyde sig. Min tanke er derfor om man evt. kan tilslutte jackudgangen på Logitech blasteren direkte til CIR headeren på motherboardet. Evt. via et ekstensionkort ligesom man har set med USB som passer i en PCI slot og som tilsluttes motherboardets CIR header og som har et jackstik. Det er dog ikke lykkedes mig at finde noget i denne stil så jeg er åben for forslag. Jeg vil allerhelst undgå at have IR overhovedet. Jo mere der er direkte kablet jo bedre. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo prøve at tage et minijackhunstik og sætte det på headeren midlertidigt forbinde det jack til jack og se hvordan det virker.... Der er ingen hokus pokus i det...Hvis ikke det virker skal du nok til at kigge på nogle schematics... Min USB-UIRT kan godt klare en forbindelse til en Harmony 895'er Redigeret af Patriarken - 08-Marts-2012 kl. 18:06 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Jeg håbede nogen kendte et reelt produkt man kunne købe. Mine evner med en lodekolbe er mildest talt begrænsede.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Du behøver ikke at lode... Bare klip et speakerkabel(da dette aldrig bruges) fra et gammelt kabinet eller et nyt, af, så er den ene ende lige til at sætte på headeren.... Så kan du bare afisolere den anden og det samme med minijacken og så tape dem sammen...Husk det er ikke stereolyd eller noget. ![]() Redigeret af Patriarken - 08-Marts-2012 kl. 22:33 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |