|
iPad fra Humac - nogen ulemper? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2012 kl. 21:54 |
Jeg skal have mig en ny iPad, og man kan endnu ikke bestille dem fra den danske Apple Store, hvorimod Humac har tilbudt forudbestilling siden lanceringen forleden.
Jeg har selvfølgelig også hørt nogle skrækhistorier, men det har man jo også om Apple og næsten alle andre butikker. Jeg tænker mere på om man kan forvente at Apple sørger for, at Humac kan levere samtidigt med Apple, eller hvordan foregik det med fx iPad2? |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personligt ville personligt vælge eplehuset eller vente til webshoppen kører. Har kun har virkelig dårlige oplevelser med Humac, men det skal selvfølgelig ikke påvirke dit valg.
Jeg kunne forestille mig at du godt kan regne med en levering, men der kan jo altid ske uventede ting. |
|
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Hold øje med at der ikke skrues på prisen i forhold til den officelle, så en hjemmeside
I går hvor man kunne bestille, men så vidt jeg kunne se var prisen på den billigste 400 kr over. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
Jeg har elendige oplevelser med Humac på det punkt, de lovede højt og helligt de ville reservere iPad2 til mig. På Releasedagen kom jeg derind og ville købe min iPad, men jeg blev bare bedt om at stille mig ud i køen, da de ikke rigtig vidste om de måtte lave forudbestillinger for Apple. Gik tosset derfra og kørte i computercity dagen efter og fik en der. Jeg fik SUPER service hos Computercity frem for Humac, handler aldrig der igen. Det skal siges det var Humac i Odense, kender ikke de andre.
|
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Tak skal I have. Jeg har taget chancen og bestilt hos dem, men jeg skal nok huske at tjekke prisen når Apple selv får den i butikken og har også bedt dem bekræfte de har styr på forudbestillinger overfor Apple denne gang. Jeg ville fandme også blive hysterisk, hvis jeg bare blev bedt om at gå bag i køen!
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Hvorfor har du ikke ventet en uge mere og købt den iaple shop eller eplehuset
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Synes du skal tage at se Kontant fra et par uger siden. Det var ikke ligefrem pæne ord Humac fik med på vejen.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
vil næsten altid købe på Apples hjemmeside, især også fordi man er SIKKER på at få den nyeste model, og nyeste opdatering.
Jeg ved at med f.eks. laptops, får man tit ikke tømt lagre, har en mate der købte en MAC air (dog ikke Humac) kom hjem, pakkede ud, opdagede det var den gamle udgave, med core Duo og uden backlight. der var ikke rigtig information om den i butikken, men sælgeren havde dog sagt det var den nye model, så han fik den returneret, men det er jo f.eks. tit også dem man sælger på tilbud i elgiganten og andre steder. jeg har bestilt alt det dyre hos Apple, købte dog en IPAD til de gamle i Humac, og med den har jeg ikke rigtig haft problemer, er der issues, så ring til Apple med det samme, istedet for at gå gennem Humac.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Hvilken uge var det? Jeg ville godt se det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
http://bit.ly/zESmep
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Hold dig fra Humac, den butik er en joke har selv været møllen igemmem.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Fona og Expert er også Appleforhandlere, så køb der, hvis du ikke vil købe fra Apple.dk.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |