|
The new Ipad og lokalitetstjenester |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2012 kl. 14:47 |
Hejsa.
Jeg overvejer at købe den nye Ipad uden 3G/4G, da jeg har en Iphone 4S med internet-deling. Men er der noget med, at der i Wifi-versionen ikke er indbygget GPS og digitalt kompas, og et det kræver en version med 3G/4G? Eller er det kun i Iphonen disse muligheder er? Nogen der kan redegøre for dette? |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender kun til min 2'er (som dette skrives på) - den er uden 3G men gps og kompas er der stadig. Dog kan den muligvis være lidt langsommere end 3G-udgiven til at fange gps-signalet, da 3G'eren bruger telemasternes placering som hjælp.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
nightbird ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
@huntiedk: Det er ikke korrekt. Der er hverken GPS eller kompas i Wi-Fi-udgaven.
|
|
/Ole
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
http://store.apple.com/uk/browse/home/shop_ipad/family/ipad/select_ipad
Hvis man sammenligner her, så ser det ikke ud til, at der er Gps i Wifi udgaven.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Sejt - tak for det.
Så konklusionen er, at Wifi-modellen har indbygget digital kompas, men ikke GPS. |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Hov - det krydsede lige hinanden.
![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
Men det er vel muligt at anvende 4G modellen uden SIM-kort, og fx anvende GPS'en.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
iPad 2 wifi only(som jeg også sidder med her) kan nu godt finde sin placering, det går bare langsommere da det udelukkende virker over det kendte og forbundne wifi. Derfor virker Find my iPad også på disse enheder (sålænge der er net).
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Det er utroligt, hvad produkterne fra Apple kan.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |